1 Bedeni Uzakta Olsa Da; Benimle, Yüreğimde.

 

 

 

 

 

Bedeni uzakta olsa da; benimle, yüreğimde.

Mutluluk, hüzün, sevgi, aşk tabloları çizdik; şimdi sıra özlemde. Bu tablonun sonu gelecek mi, özlemle yanan bu yürekten çıkan renklerle buluşan bu tablo nasıl bir hal alacak? İnsan kendinden çok başkasını sevebilir mi? Sevgi nasıl büyük bir duygu seliyle her şeyi yaptırıyor. Özlemle karışan sevgim bir sonsuzluk gibi büyüyor içimde. Tablomuz gittikçe büyüyüp evrenselleşiyor. Geçen her saate onun adını verdim. Saat hep ‘ Ona ‘ geliyor. Çabuk geçmeli Zaman…

Evrende iki kelime Cenneti küçük bir kelimede Cehennemi yaşatabilir mi?

Gördüğüm rüyaya ara vermek çok zor oluyor.

Özlem bulutu her dakika içerisine alıyor.

Yaram ise aynı yara..

Özlem yakarken bu canı, bıçak kesmez, ip asmaz…

 

-Ayşe Altunküpe. 

( Bedeni Uzakta Olsa Da; Benimle, Yüreğimde. başlıklı yazı GönülRomanı tarafından 13.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.