Bu kez kal deme, beter şekilde hazırım gitmeye..

Sus ne olur “gitme” kelimesini deneme yeniden.

Gözlerin engeller adımlarımı, sözlerin barikatlar koyar kapılara.

İzin ver bir kaç merdiven inebileyim bu kez.

 

 
 

Bırak; bir veda sahnemiz olsun, duvarlara yansıyan gölgelerimizin izi kalsın

Öpme avuçlarımın içinden. Buselerin, dudaklarından bileklerime kelepçeler vurur bilirsin.

 
 

Işıkları kapayalım yüzümüzden okunmasın hüznümüz

Kahrolmayalım, hıçkırıklarım boğazımda düğümlü kalsın.

Sevgini, yüreğimin iki ucundan bohçalar, yaraları sararım her adımda.

 
 

Hatıralarımızı takvimlerin en nadide yerinde saklar, ara sıra avunurum.

Aynada kirpiklerimin izini yok ederim, yastıklara saçımın kokusu sinmişse silerim inan söz olsun.

Yetim kalsın başucunda tebessümler.

 
 

Bu kez kal deme, gönül heybemi sırtlar, alır başımı giderim.

Kan çekiyor uzak yollardan, özgürlük çağırıyor göklerin derinliğinden. Kimsesiz yarınlara gebe benliğim.Göç yollarına kesildi biletim..
 
 
 

Sus!

Kal deme

 





Nazlı TOLUN




( Kal Deme başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 15.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu