Yerli yerine oturuyor izbe düşünceler. Meğer sen bana gitmeye gelmişsin sevgili. O sebepten bohçanı alıp yerleşmemişsin gönül haneme. Pılını pırtını sokmadın sokağıma bile. Hep paspasta durup,  ayaküstü ateş alıp gidiyordun kapıdan. Ve ya pencereden iki tatlı lakırdı eder, perdelerini örterdin. Kaybolurdun ortadan her ne meşguliyeteyse bilemem.

Hep emanet misafirdin, yatıya kalmadın can evimde. İnce belli bağrımda ağırlayamadım. Şekersiz mi içtik sevdayı, acı buruk bir tat bıraktın damağımda. Soluğunun kızıl şerbeti hiç değmedi dudağıma. Ceketini bile atmadın omuzlarıma, üşüyen iliklerime hırka örtmedin.

Mücadele etmeyen yılgınlığından bildim tüm bu görüşleri.

Bize ayrılık gerek düşman olmadan….

 
 
 
 
 

Oysa;

Kelimelerinin tınısında geceye gömerdim yüzümü.

Gözümü açmaz, güneşi saklardım kirpiklerimde

Gün yüzümde vururken ışığı saçan olasın isterdim

Ah kutsal sevgi kaynağım,

Aydınlatmayı ne çok severdin o eski zamanlar

Ne çok zahmete girerdin kalbimin merdivenlerine dokunarak.

 
 
 
 

Aklım karışık, başım sıkışık

Göz yoldan çekildi, gönül dara düştü.

Postacımı vefasız

Yazgımız mı kaygısız

İhtimallerin bini bir para

Bu bir özlemin taş kesmiş halidir….

 
 
 
 

 

Adam ruhun tatmin olmuştur; çok sevildin yanarcasına. Puta taptım, altı hokka ederek gururunu okşadım nağmelerle.

Paşa gönlün emeline ulaşmıştır gayrı; paramparça ve perişanım ve tonlarca pişmanım sevgi sözleri dinlediğime. İlgi, alaka dilenmez onurum, diz üstüne çökmez hislerim.

Ekşi sözlüğümün kusuruna bakma patavatsızlığı üstünde..

 
 
 

Beni hüzne boğmaya yemin mi etmiş bu takvimlerin kasımı. Ve ayaz günleri bir kez daha lanetleniyorum. Haydi kaderim durma; defalarca ayakta alkışla mağlubiyetimi..

 
 
 

Ne kadar suçlu arasak nafile kaybedişimize.

Evvel zaman kalburunda elendi tüm duygularımız. Bilemezdik hayatın keskin hançeri katledermiş sevenlerin yazgısını.

Hoşçakallar sürüyorum yüzüne, son sözleri damarlarıma damıtıp, önsözleri bırakıyorum hafızana. Masum sevgiyi geri alıyorum gözbebeklerinden.

Sakın üzülme sevgilim, kalbimden sökülecek aşkını ebediyete gömüyorum.

 
 
 

Bu ayrılığın ilanına son nokta koyulmuş şeklidir.

 

 

 

Nazlı TOLUN

 

 

 

( Bize Ayrılık Gerek başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 13.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.