1 Yüzüme Vurma
 
 

 
Fırsatı kaçırmadı hazan iklimi; tavan yapıyor hüznüm.
Toprağa parçalarını pul pul döküyor yüzüm. Çürüsün bu aydınlık gören gözler çürüsün. Ucuza gitti koca bir sevinç. El pençe beklenen bakışlardan cevaplar boş kaldı. Yanıtsızlığına gömülüyor ve çekiliyorum köşeme.
Düğümlenen boğazımı, ezilip geçilen yüreğime katıp kayboluyorum, uysallaşana dek..
 
 

Bihaberim adıma kesilmiş gidiş biletinden. Bitiş noktasına gelmiş güz hikâyesi.
Tombaladan çıkmış ayrılığın sebebini arıyorum, acısını sindiremeden.
Oysa utanmadım sevdiğimi son kez söylemekten. Yağmur yüklü buluttum, yağmaktan çekinmedim. Gerçeklerden hiç korkmadım. Kibrit ettim son sözümü, çaktım ateşi yerden göğe.

 

İnsan, seviyorum derken kahrolur mu hiç?...
 
 

Bana ait olmayana adanmış, sahibinden izinsiz sözcükler biriktirmiştim.
Defterimden, kalemimden bile saklar olmuşum çaresizliğimi.
İşte tam şimdi savuruyorum ulu orta dilimdeki gizleri….

 

Ve sen; unutulmayı hak eden, aklında yer etmediğim gamsız hayalet!
Dinle son kez ; kalbine yar olamadığım, gözünde ışık göremediğim, beş harfli adına yakışmayan zalim.Sana ve vurdum duymazlığına körüm!. Sende olamadığım kadar yoksun artık! Lütfettiğin selamın bile çözemeyecek kördüğümleri. Koynuna sakladığın ihtimalleri al götür. Dudağını yaksın ismimde geçen harfler…
 
 

Döndür çehreni gölgemden. Gözüme gözüme sokma sadakatsizliğini. Sevdayı sahiplenişimi
vurma yüzüme yüzüme.
Körüm, vurma yüzüme çaresizliğimi
 
 
 
 
 

 

Nazlı Tolun

 
 

 
 


 
( Yüzüme Vurma başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 6.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.