1 Sen,,/,,,,diğerleri Ve Ben,/,,

Sen meğer ne çok şeymişsin herkeste!

Bende ise bir tanesin, bu bedende tek hüküm süren şahsiyet.

Herkes seni günde bir kez olsun düşünebilir. Fakat ben seni saatsiz ve sayısız hatta sınırlamadan düşünceme gizlerim. Aldırmam zaman tik taklarına, ibreleri koparır, kalbimdeki ritimde taçlandırırım varlığını. Boş ver sen eli alemi,taş olsunlar!

 

 

Belki hayranların çoktur,pek ala aşığın da olabilir ki, ben sana tutuklu kalanım, mahkûmiyet yaşarım her zerrende. Bilmez misin ellerinde rehinim. Zincirlerimi kırar yine de sana bağlanırım. Onlar oldukları yerde oyalanıp dursunlar. İsterlerse put olsunlar!

 
 
 

Mümkündür simanı beğenebilirler. Karakaşın karagözün değil ki önemli olan, ben senin tanınmayan aya benzer yürekli yüzünü sevdim. Göz çukurlarındaki çizgilerde saklanırım, onlar göz rengini beğene dursunlar. Hatta kör olsunlar!

 

 
 
 

Farkındayım sesinin tınısında eriyenlerin. Olsun varsın seviyorumlu tümceleri tek benim kulağıma üflersin. Sana ithaf edilebilecek en güzel sözler yine bende, sen kimselere aldırma. Bırak melodilerin ahenginde eğlene dursunlar.

Çıkmaz sokaklarda bulduğum sevdayı ulu orta bırakır mıyım? Ancak hayaline dalarlar. Senin gerçeğin benim. Diğerleri sus olsunlar!

 

 
 
 

//Sakın ola ki gözlerinin içine başka göz değdirme

Bana ait sözcükleri başka tende sildirme

Bilirsin kıskanırım, kapat kalbinin kapılarını sadece beni bekle

Evvelini, ezelini bana gizle

eğer ki; benden başka kucak açılırsa bağrına düşmanım belle//

 

 
 
 

Ah sevdam,

Öyle kolay mıdır kalbine sızabilmek, önce ihtimalleri parçalamak gerek. Falına çıkmak, güneşli bir cam gibi sabahını aydınlamak lazım gelir.

“Olsun” dedi defalarca ruhum ve kalbim. “Onunla her zorluğa razıyım, eğer bu sevda gerçek ise her zorluğa varım..” dedi ömrüm bir kere…

 
 
 

//Sen hep böyle kal Sevgilim

Hep bana can ol

Irak şehirlere bile gitsen

Başucumda dur

Ben senin gül/şeninim//

 

 

 

Ah sevgilim sen şairin sevdiğisin kendini hafife alma can dediğim.

Aslında herkes bilir adının beş harften oluştuğunu, şair yanımı körükleyen olduğunu çoktan  ezberlediler. Nerden bilecekler sesini işitmediğim her an kara güncedir.

 
 
 

Sen, ben gibi bir kadının kalbindesin özensiz davranmaya hakkın yok.

Satır aralarımda dolaşan, bilinmedik sevdalara rüzgâr, yolunu kaybetmiş sevdalara kılavuz olanımsın… Bir o kadar da zorsun sevgilim; kim bilir beklide bizim bir cümlemizle ne sevdalar bitecek, ne güneşler batacak.

 
 
 

//Haydi sitemli tüm sözlerimi unut

Beni hep gülümseyen yüzümle ve neşeli halimle hatırla

İki keskin yüreğiz. Biz ayrı isimlerde yazılamayız
Olasıdır sevdiğim biz diye  her şey //
 
 
 

 

Ey İlham perim; iyi bak şaire sevgilinin gözlerine, O gözler yokluğunda yosun tutuyor.

Ey İlham perim; iyi bak şaire sevgilinin dudaklarına, O dudaklar senden başka isim sayıklamıyor.

Bu kadının kıymetini bil; varla yok arasında gezdirme, çünkü git gide seni sevmekte eriyor…

 



 
 

 

Güneş şahit olsun

Seni seviyorum can/ım dediğim…

 

 
 

 

20 kasım 2010___04:45

 

 
 

 

 

Nazlı Tolun
 
 
 
( Sen,,/,,,,diğerleri Ve Ben,/,, başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 20.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.