1 Kasım Ayazı

O gidiyordu...

Geçen senelerden birinde bu zamanlardı, kasımların gecelerine ayaz yağıyordu kimse bilmedi yağmurlar ağladı sessizce..


Bir köşede çaresiz sessiz kalıyordum. Körkütük, eli boş, gamlı surat susuyordu.
İçimden milyon kere “gitme” demek gelse de sessiz kalıyordum.
Çıkmıyordu sesim
Duyulmuyordu çığlığım
"gitme" demeyecek misin diyordu bana
“ben seni hiç göndermedim ki giden sensin....”

Son sarılıştan sonra sadece bir cümle İstasyonun şahit olduğu sokaklarda yankılanıyordu
"bir gün seni gelip bulacağım hakkını helal et"
ve hala gelecek hala…

 


- - -

 


Matem ağlıyor içimde, eski bir sevda yanıyor düşler içinde, gözlerim üşüdü pencere kanarlarında gelmeyişlerine.

Bugün o gün işte; yokluğunun doğum günü. Kutluyorum sensiz kalışımı..
Avuç içlerim kanıyor verdiğin son emanetle. Ve özleniyorsun unutulmazım, umursuz kalıyorsun yıllara ektiğin yoksunluğa.
Reva gördüğün hasretin dolanıyor boynuma, bilmiyorsun bile.
Farkında mısın? Siyah beyaz hikâyemiz film eskisi kalıyor bir kenarda.
Unuttuğun bir kadın bekliyor hala ufacık ümitle.
Sevgiyi helal ettim bir vefasıza. Takvimler tek tanığım.
Eminim artık seni özlemek kader oldu. En değerli hatıran ise sana yazılan mahkum halim oldu…

 


Ah kasım ayazı , yaman ayrılık ektin ruhuma.

/ kasım seni sevmiyorum haberin olsun ../

 



Nazlı Tolun

 




( Kasım Ayazı başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 12.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.