Unutma; sen bir şairin sevdiğisin. Kendini hafife almak gibi bir lüksün yok!
Bir kalemin gözünden damlayan mürekkepsin. Dizelerin içine gömdüğüm sevdanın imlasıdır kirpiklerin. Ağlayamazssın!

 

 


Umursuz kalma!
Sen şairliğimin usanmadan anlattığı tutkusun , dillerde ruhun geziyor. Başı boş davranmaya hakkın yok! Şiirlerimin başlığına saklanan suretsin sen. İmgelere hayat veren can damarımsın. Kördüğüm düşünceleri aktardığım en uzun hikayenin duyguları okşayan yanısın. Boynuma astığım künyesin, inkar edemezsin!
 

Bilirmisin ki ; cümlelerimin baş kahramanı olduğunu.. Bir kelimene onlarca satırın gebe kaldığı, dile sahip olansın; kelamını esirgeyemezsin. Mühürleyemezsin dudaklarını, susamassın! Sustuğun yerde yalvarır kafiyelerim. Yüzlerce sayfaların arasında hüküm sürmektesin sevgili.

Önemse kendini; sen harflerime bayram havaları estiren şenliklersin. Saklanma kuytularda; gam düşer gecelere. Bir dudak büküşünle hüzün yağdırdığında; yanaklarına siyah tümcelerimden efkarım eser. Dayanamazsın uğruna heba edilen hasrete..
 

Kimi zaman dağ çiçekleri kadar ulaşılmaz olursun, kara gözlerinin büyüsü çizilir sona koyulan üç noktalara… Her soluğun virgülümdür gönül bahçemde. Özlemin taşar yazgımdan, yazımsın sen alınyazım…


Herkes ama herkes biliyor; buselerinden çıkan yangınların izini, asla yalan olamazsın.
Kaybolup , yitemessin yarınların içinde. Gittiğin yoldan kalemin sesi çağırır seni, kıyametin kaynağı olur adımların.
 

Haddine düşmez yalnızlığı oynamak; elbet bir köşede bilinmeyen adına yazılanı okurlar. Çoktan ezberlediler güzelliğini, alnına sürdüğüm şiirlerden.
İsyan etme; kıskanılan resim, imrenilen hayallerdesin hayranlarım tarafından.

Sitemkar sözlerini kaldırmaz yücelttiğim hisler.
Unutma; yüreğimde isminin imzası var. Her attığım imza mucize eserindir. Dilbazlığım yegane armağanın.


Ve son sözüm; sevda sığmaz şiirlere, bir denemenin baş rolünü oynarsın.
Bil ki; sana yazılan şaheserin önsözü olarak kalacaksın verdiğin kutsal heyecanla..
 

Bu kurşun kalem asla beni anlatmaz ; seni aktarır her daim seni.
Çünkü sen şairin sevgilisi, baş tacısın ,
Her okuyanın umrundasın. “İlham perisi”…
 
 

Nazlı Tolun
 
 
 

 

( Şairin Sevdiği başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 11.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.