Metro kazısını bitireli üç ay olmuştu.Ekip lideri Japon Daiki,ekibini toplayıp yeni metro kazısında bulunmaya başladı.İkinci metro kazısının biteceği gün ,kazının olduğu inşaat alanında kan gölünü andıran kırmızımsı,bakırımsı kokusu olan manzarayla karşılaşan ekipten bir adam "Japonlar bizler gibi değildir arkadaşlar.Bizler duygusallığımızla hareket ederiz,Japonlar ise mükemmelliyetçiliğinle.Bu gördüğünüz Japona ait cansız bedende Japonlarda intihar sanatının kısa bir özetidir."demişti.Bu intihar sanatının tek bir sebebi vardı,metro kazısında bulunan tarihi sikkelerin çalışnmasıydı.

OĞUZ BATIN

MİNİMAL HİKAYE NEDİR
Minimal hikaye,bir solukta bir oturuşta okunan hikayelere denir.Japonlarda İntihar Sanatı adlı hikayede buna örnektir.

( Japonlarda İntihar Sanatı başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 2.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.