TESLİM OL AŞKA
1.BÖLÜM:O KEDİ BURAYA GELECEK
           Elli dokuzuncu caddede ki Cafe 81’de Rümeysa,dostu İlayda ile buluşmuştu.Muhabbet bayağı koyuydu:
“-Paris gezimiz güzel geçti değil mi Rümeysa'cım?”
“-Seninle olmak harikaydı İlaydacım.Paris'te seninle neler neler yaşadık?”
“-İlayda,senin eşkıya kadınların var.Onlardan yardım istesem olur mu?”
“-Olur tabii.Senin şu futbolcu sevgilin için mi?Hani beş yıl önce ayrıldığın sevgilin için mi?”
“-Aynen,canım.Ne yaptıysam ben onu unutamadım.”
“-Onunla çok güzel günler yaşadın tatlım.”
“-Her Çarşamba idmana gidiyor futbolcu sevgilim Nazım.Arabasından iner inmez bayıltıcı tabanca ile Nazım'ı bayıtsınlar.Sonra benim lüks villama arabayla getirsinler.”
          İlayda,bu iş oldu dercesine gülümsüyordu.İlayda'nın eşkıya kadınları,Rümeysa'ya yardımcı olacaktı.Rümeysa,Nazım için son noktayı koydu:
“-O kedi,buraya gelecek.”

HİKAYE:OĞUZ BATIN
( Teslim Ol Aşka Birinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 13.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.