YENİ AİLEM
Bir renkarnasyon hikayesidir
2.BÖLÜM:KARDEŞİM BENİM
      Magnus Otel'de Magnus,110 numaralı odayı temizliyordu.Oda,adeta çöplüğe dönmüştü..Oda,fazlasıyla dağınıktı.Eline siyah büyük çöp poşetlerini alan Magnus,odayı toparlıyordu.
         Bu iş,neredeyse bir saatini almıştı ..Ardından odanın mermer döşemeli yerlerine Vileda çekti.Odanın eski dağınık ve paspal halinden eser kalmamıştı.
          Magnus,odayı bitirdikten sonra babası Henrik'in yanına indi:
“-Baba,odayı bitirdim..Sanırım şimdi dinlelenmeliyim.”
Henrik,oğlu Magnus'u onayladı:
“Dinlenebilirsin evlat.”
         Otel kapısından içeri seksen yaşlarında ihtiyar erkek bir müşteri girdi.Müşteriyle baba Henrik ilgilendi:
“Hoşgeldiniz.”
“Boş odanız var mı acaba?Varsa ne kadar ücreti?”
Magnus,”bir dakika” dedi.
Baba Henrik,bu duruma şaşırmıştı.Magnus,sözüne devam etti:
“İnsan hiç kardeşinden para alır mı?Hoşgeldin Serdar Ahmet.”
        Baba Henrik,şokey olmuştu.Çünkü Magnus,Türkiye’de yaşadığı hayatındaki kardeşi olan Serdar Ahmet'i tanımıştı:
“-Serdar Ahmet,kardeşim ..Birazdan yemek yiyeceğiz,bize eşlik eder misin?”
“-Memnuniyetle size eşlik ederim.Zira soracağım sorularım var.”
      İhtiyar Serdar Ahmet de şaşkındı.Magnus,onu bir seferde tanımıştı.
       Yemek vakti geldi .Akşam yemeğini lobideki yerde masaya kurmuşlardı .Yemekte anne bayan Amanda'da vardı .Magnus,söz aldı :
-“Nasılsın kardeşim ?Umarım her şey yolundadır.”
“-Her şey yolunda sayılır ama ben yalnız yaşıyorum.”
“-Eşin Derya'ya ne oldu.”
“-Derya’yı üç sene önce kaybettim.Kronik böbrek rahatsızlığı vardı .”
Anne bayan Amanda söz aldı :
“-Işıklar içinde uyusun..Serdar Ahmet,bizim oğlana en kazık sorulardan sor.”
Serdar Ahmet,sorayım ,dedi.Magnus'a Türkiye’de yaşadığı hayattaki en çok sevdiği aile üyesini sordu.Magnus,beklemeden soruya cevap verdi:
“-Ailemde bir tek dedemi severdim..Babamın babası olan dedemi.”
Herkes,bu cevap karşısında vallahi de pes etti.
           Norveç'in başına gelmiş bir hikayeydi Magnus'un hikayesi.Bir renkarnasyon hikayesiydi.Ve Magnus,Türkiye’de yaşadığı hayattaki kardeşi Serdar Ahmet'i tanımıştı.

HİKAYE:OĞUZ BATIN
( Yeni Ailem İkinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 14.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.