TESLİM OL AŞKA
2.BÖLÜM:HERKESLE SEVİŞİRSİN AMA BEN TEKİM
         Futbolcu Nazım,idmana katılacağı elli altıncı caddeye gitmek için yola arabasıyla çıktı.Son model siyah bir arabası vardı .İlayda'nın eşkıya kadınları,idmanın olacağı stadyuma pusuyu çoktan kurmuşlardı.
           Elli altıncı caddenin mesafesi otuz kilometre civarındaydı.Nazım'ın spor çantası,hemen yan koltuktaydı.Telefon çaldı Nazım'ın.Arayan teknik direktörüydü.Ne zaman geleceğini sordu Nazım'a.On dakikaya ordayım,dedi Nazım.
               Mesafeler aşıldıkça varılırdı.Nihayet Nazım,idmanının olacağı stadyuma gelmişti .Yan koltuktaki spor çantasını alırken İlayda'nın eşkıya kadınları,bayıltıcı silahı çoktan sıkmışlardı Nazım'a.Nazım,arabanın ön kaportasına yığılıp bayıldı.
              İlayda'nın eşkıya kadınları,Nazım'ı tutup kendi arabalarının arka koltuğuna bindirdiler.Arabayı uzun boylu kadın kullanıyordu.Nazım'ın baygın bedeninin hemen yanında kısa boylu kadın ,refaket ediyordu..
            Rümeysa'nın lüks villasına,eşkıya kadınlar vardı.Nazım ayılmadan Nazım'ın lüks villanın lüks havuzunun başındaki sandalyeye sadece ellerini bağladılar.
            Nazım kendine geldiğinde karşısında Rümeysa'yı gördü:
        “-Hoşgeldin aşkım.”dedi Rümeysa.
“-Siz eşkıya mısınız siz manyak mısınız ya?Hem nerden oluyorum senin sevgilin Rümeysa..Biz yıllar evvel senle ayrıldık.”
“-Olsun barışırız”diyen Rümeysa'ya karşılık verdi Nazım:
“-Ama sen beni aldattın.Olmaz bu iş.Beni çözün de gideyim işime.”
“-Olmaz sevgilim ..Hadi İlayda'nın eşkıya kadınlar,benim biricik sevgilim Nazımla sevişin.Safiye kız,aç Nazım'ın pantolonunun fermuarını.”
           Nazım çaresizdi.Rümeysa'nın ne yapmaya çalıştığını anlayamadı.Ama son noktayı Rümeysa,koydu:
“-Herkesle sevişirsin ama ben tekim Nazım.”

HİKAYE:OĞUZ BATIN

( Teslim Ol Aşka İkinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 20.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.