YENİ AİLEM
Bir renkarnasyon hikayesidir
1.BÖLÜM:REHBER ÖĞRETMEN
         Rahmetli dedesinin ismiydi Magnus.Hem dedesinin ismi hem de dededen kalma otelin ismiydi Magnus.
           Aslında Magnus,onun şimdiki hayattaki ismiydi.Bir önceki hayatını Türkiye’de yaşamıştı,ismi de Mümin Arif'di.Bu sırrı anne ve babası dışında şimdi de ilköğretim Okulu’nun rehber öğretmeni bayan Anita öğrenecekti.Bunun için Magnus'u odasına çağırdı:
“-Gel bakalım okulumuzun dahi çocuğu Magnus.”
      Karşıdaki koltuğu gösterdi oturması için .Magnus, oturdu.Rehber öğretmen Anita,hemen konuya giriş yapmak istedi:
“-Annen bayan Amanda ile baban bay Henrik'e anlattıkların doğru mu?”
“-Ne anlatmışlar size hocam?”
“-Renkarne olmandan bahsediyorum..Böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum.”
“-O zaman size Türkiye’deki hayatımda kardeşim olan Serdar Ahmet'in telefon numarasını vereyim.O da yetmedi oturduğu adresini vereyim.”
“-Nasıl olur böyle bir şey Magnus.Yeniden doğmak da ne demek?”
“-Victor,çok iyi sınıf öğretmenimiz.Türkiyedeki hayatımda ilkokul öğretmenim Tansel Bey'den hep dayak yerdim.Hep beni döverdi.”
“-Peki, Türkiye’de iken neyden öldün?”
“-92 yaşındaydım,organ yetmezliğinden öldüm.”
“-Peki,şimdi mutlu musun Magnus?”
“-Türkiyedeyken hep Norveç de doğmayı istiyordum,yeniden dünyaya gelirsem diye.Edebiyatçı ve şair olduğumdan Norveç'deki yazarlık maaşından yararlanmak istiyordum..Bir de otel sahibi olan babamın olmasını istiyordum.Türkiyedeki babam,sabit kafalı ve sabit maaşlı bir adamdı.”
“-Görünen o ki Tanrı,sana istediğini vermiş.Ama sen bunu nasıl hatırlıyorsun?”
          Rehber öğretmen Anita,kısa bir sessizlikten sonra,konuşmasına devam etti:
“-Sanırım bir bilim adamıyla görüşmenin vakti geldi.Bilim adamı arkadaşım var.Seni derinlemesine onunla araştırcaz.Buna izin var mı Magnus?”
             Magnus,başını kaşıdıktan sonra onay verdi:
    “-Peki,bayan Anita;araştırın beni.”
    “-Bilim adamı arkadaşımı senden gizli tutacam ama.Bunu bil yeter dahi çocuk.”
        Magnus,pek memnun değil gibiydi bu tabirden:
   “-Ben ne dahiyim ne de kahin.Sadece bir önceki hayatım kafamdaki hafızamdan silinmemiş hepsi bu.”
          Rehber öğretmen Anita,saatine baktı ve Magnus'a döndü:
“-Ders vaktin geldi,hadi derse Magnus.”
  
HİKAYE:OĞUZ BATIN
( Yeni Ailem Birinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 7.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.