ŞİİRSEL HAYATLAR 
5.BÖLÜM:ASTROLOG GÜL HANIM
         Nesrin'in terier cinsi köpeği olan Recai,kapıya yönelip kapının başında durdu.O sırada evin kapı zili çalmıştı.
        Kapıyı açan Esra oldu.Gelen Nesrin Hanım'ın babası Aziz Bey ile Aziz Bey'in sevgilisi Astrolog Gül Hanım'dı.Nesrin'in evindeydiler.Nesrin,mutfaktan çıkıp geldi.Nesrin'in yüzü asıktı Astrolog Gül Hanım ve Aziz Bey salondaki koltuğa oturduğunda.Aziz Bey,kızının tavrını anlayınca kızı Nesrin'i mutfağa çağırdı:
“-Ne oluyor kızım ?Nedir bu afralar bu tafralar?”
“-Baba,bu kadın sana göre değil.Bu kadın çok kibar.Ve üstelik üfürükçü.”
        Aziz Bey kısa süre sessiz durduktan sonra Nesrin'e cevap verdi:
  “-Üfürükçü değildir Gül Hanım,Astrologdur kendisi.”
        Mutfaktan salona döndüğünde Esra,salondaki yemek masasını işaret etti:
“-Haydi yemeğe gençler.”
       Aziz Bey ve sevgilisi Gül Hanım masaya karşılıklı olarak geçtiler.Esra,Esma ile yan yanaydı.Kerime ise Nesrin ile karşılıklı oturmuşlardı yemek masasında.Recai ise evin balkonundaydı.
        Esma,söz aldı:
“-Duyduğuma göre Gül Hanım ,Astrologmuşsunuz.Doğru mu?”
       Tam evet,diyecekken Nesrin söze atıldı:
“-Üfürükçüdür üfürükçü.”
Aziz Bey,kızı Nesrin'i uyardı:
“-Kızım lütfen.”
Kerime Hanım söz aldı:
-“O zaman günlük,aylık ve yıllık fallarımıza bakın Gül Hanım .Bizi neler bekliyor?”
“-Ben ünlülerin astroloğuyum.Sizin teker teker fallarınıza bakmayacağım ama tüm burçlarda gezegenler arası retro var.Retro'ya dikkatli olmalısınız.”
Aziz Bey,sevgilisi Gül Hanım'a yemeklerin nasıl olduğunu sordu:
-“Yemeklerimiz nasıl olmuş Gül Hanımcım.”
   Gül Hanım,yemekleri lezzetli bulmuştu.Nesrin,biraz yumuşamıştı babası Aziz Bey'in uyarması ile.
        Recai,balkondan salona girdi.Gül Hanım ayağa kalkıp Recai'yi kucağına aldı :
      “-İsmi ne bunun?”
Nesrin,cevap verdi:
    -“İsmi Recai.Ünlü edebiyatçı Recaizade Mahmut Ekrem'den geliyor ismi.”
      Gül Hanım,gülerek cevap verdi:
     “-Recai,benim dayımın ismi.”
         Herkesi gülme ve gülümseme krizi tuttu.İlk dakikalardaki gerginlik,Recai sayesinde yok olmuştu.Aziz Bey,sevgilisi Gül Hanım'ı Nesrin ve arkadaşlarınla böyle tanıştırmıştı.

HİKAYE: OĞUZ BATIN

( Şiirsel Hayatlar Beşinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 5.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.