SARI SAÇLARIMDAN BEN SUÇLUYUM !!!!

Sanırım şekerliğimden de
Belki de güzel olmak da benim hatam!
Elimde değildi ki doğal sarışınım; sarı lüle saçlarım, yeşil gözlerim benim suçum olmamalı.


Güzel olduğumu söylerler keşke olmasam keşke sıradan vasat bir tipim olsaydı.
Rahatsızlık vermeye başladı bu durum; çarşıda pazarda rahat gezemiyorum.
Hadi onlardan geçtim istediğim işe bile giremiyorum.


Bir bizim ülkemizde mi böyledir;
Sarışın ve güzel bir bayana erkeler bu kadar dikkatli bakmasa olmaz mı?
Rahatsız etmeseler, sözle ve bakışla tacize uğramak hakkım değil.
Ben bir bayanım, her şeyden önce bir insanım cinsellik abidesi değilim ki!!
Dert bu dert sarı şeker!


Huyumdur makyajsız, parfümsüz bakkala bile gitmem.
Böyle yetiştirildim pasaklı salaş dolaşamam.
Bakımlı ve güzel olmak suç mudur?


İş başvurusuna gittiğim her yerde görüştüğüm sorumlunun gözü bedenime takılmamalı, saçımı, başımı, gözümü, dudağımı süzmemeli pis bakışları! Erkek müsvetteleri rahatsız edici şekilde bakmamalı, laf atmamalı.

Saçmalık bu deli saçması!

Karar verdim; saçlarımın sarısını yok edeceğim, lülesine de bir çare bulmalı.
Peki ya gözeriminin rengini de mi değiştirmek zorundayım?
Dudağıma ruj sürmeden duramam ki. Gül yanaklarım mor mu olmalı dikkat çekmemek için anlamıyorum.

Belirli sınırlardaki kılık kıyafet özgürlüğüm bende kalmalı.

Hadi sarılığımdan vazgeçeceğim şekerliğimi nasıl gizleyeceğim?
Rahmetli dedem takmıştı bu lakabı. Yazık bilemezdi ergenlikte güzelliğimden rahatsız olabileceğimi.
En iyisi bu sarı şeker ölmeli bu sığ kafalı toplumda.

Kızgınım çok kızgınım erkek milletine; bıktım bakışlarınızdan ve davranışlarınızdan
Herkesi bir kefeye koyar hale geldim sayenizde.

Dar kafalı, at gözlüklü erkekler sözüm size:
Bir kez deneyin bakalım yolda rastladığınız bayan sizin anneniz, karınız , kızınız, belki de kız kardeşiniz olsa böylesine ağzının suyu akabilecek mi
hadi koy elini vicdanına hadi taciz et bakalım hadi!
Düşün bir kez en azından din kardeşindir o "vayyy hatuna bak" dediğin
her ortamda pis bakışlara maruz kalmaktansa

 

Sarı şeker ölmeli!!

 

Nazlı Tolun

( Sarı Şeker Ölmeli! başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 13.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.