Bebeğime mektuplar (Evladıma )

Belki ak sütümle doyuramam fakat süt kadar pak duygularla besleyebilirim.
Aynı kan geçmeyebilir damarlarımızda , yine de canına canan olabilirim.
Belki dokuz ay taşımamış olabilirim karnımda, ama gönlümde taşırım ömrüm yettiğince
Parmak hesabı gelişini gözlememiş olsamda otuz sene beklendiğini bilsen olur mu?
Sen doğmak üzereyken olan sancılara anlatamasamda , yokluğunda çekilen sancılardan bahsedebilirim..
Belli ki aynı göz rengimiz olmayacak veya tenimiz uyuşmayacak yine de aydı dilden türküler söyleyebiliriz , aynı gülümseyişe sahip olabiliriz mesela. Gamzeler yerleşdirebileri dudağının ucuna.
Bedenime nasıl tekme attığını anlatamassam, feleğin tekmelerinden korusam olmazmı?
Bu nazlı vücuttan bir parça verememiş olsamda, yüzümdeki çizgilere yerleşirmisin?
Emin ol sonsuz bir sevgidir avuçlarına teslim edilecek.

Seni bağrımda sarıp saklasam
Yüreğimin en özel köşesinde büyütsem
Gelirmisin hayatıma
Şenlendirmisin yuvamı
Engin şefkatimi sunsam
Gülüşünle donatırmısın dünyamı

Varsın olmasın cennet ayaklarımın altında
Sevgimle korur, kollarım kanatlarımla
Yeter ki sevgini ver varlığınla
Yemin olsun esirgemem merhametimi, şefkatimi

Sana söz yazın yazgımdır.
Bir duygu dolu yüreğim var ortaya koyacak, bir de nacizane canım
Söyle şimdi minik kuzu olurmusun evladım?

O yüce sevgiyi tatdırmısın,
O manevi makama ulaşdırırmısın,
Bana anne dermisin?

Nazlı Tolun
( Bana Anne Dermisin? başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 22.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu