ayaz vurmadan, hasret yangınlerı başlamadan çekip git.
Aşk ateşi çıplak elle tutmak gibidir.Aşk kardan adama bile ateşten gömlek giydirmektir.Çok güzeldi yüreğinize sağlık Dsotlukla kalın.
Çalışsa da kar etmez kafa dinç olmadıkça
Dandik çözüm hayretmez fikre ak dolmadıkça
Yediğin beyne gitmez ruh huzur bulmadıkça
Can benim canan benim gönlümce dans ederim
Bir folklorcu olarak uzun yıllarım dans etmekle geçti şimdi ise sizin bu harika müzikler eşliğindeki şiirlerinizde geçmekte, bitti dediğim danslarım:) harikaydı yine, hem oynadım hem okudum dost gönül dolusu tebriklerimi bıraktım, sonsuz saygılarımla...
ihlaslı yüreğin var olsun kaleminiz daim olsun o Allah dostlerının yolundan ayırmasın bizleri baki selamlar ağabey
keyifli yazıyorsunuz Çağatay bey bazen düşündürüyor bazen güldürüyorsunuz.Herkesin beğenisi farklı.Çünkü güzellik göreceli bir kavram.Benim güzel bulduğumu bir başkası güzel bulmayabilir beğenmeyebilir de.Amenna ama bana hakaret etme hakkına sahip değil hiç bir kalem..
'' Bu bölüm olmamış bunu değiştir şöyle yaz ''demeye hiç kimsenin hakkı yok, o hakkı da vermeyiz zaten.Şair-i azam olduğunu sananlara bu sözlerim.Duygular benim onların değil. Kalem ne yazarsa o..Beğenirler veya beğenmezler ama bu olmamış demek terbiye kurallarına uymuyor
Şiirin mektebi yok duygular dile geliyor.Şiirin de terbiyecisi olmaz..
Kişilerin beğenilerine göre yazmıyoruz .Ismarlama şiir olmuyor.Gönül gözünden ne görüyorsak onu dile getiriyoruz.Bazen vatan oluyoruz bazen bayrak.
Arada sıla gurbet yazıyor aşkı dillendiriyoruz.Aşk şiiri yazanlar yüz kere aşık olmuyor.
Ölüm şiirlerini kaleme alanların yüz kere ölmediği gibi..Siz yazın lütfen .
Yüreğinize sağlık.Sevgiyle dostlukla ...
iş seyehati vesilesiyle ayda bir gittiğim Trabzon'la böylesi bir söyleşi hiç aklıma gelmemişti doğrusu şair duyarlılığınızın nesirdeki nefis anlatımınızla bütünleşmesini gıptayla okuyup kıskançlıkla dinledim...:=)) ses çok karizmatik zira !Atatürk köşkü ne merhaba dediğiniz cümle seslendirmede unutuldu sanırım,olsun nazarlık diyelim.Birkaç cümleye Trabzon muşum gibi cevap ediyrum da :
Boztepe yerliyerindedur hiç biyere citmemiştur,
çömlekçide deduğun gibu ruslar ayıklanmuş,laçin derim sağa çi kullanılır vaziyetteçiler pazarda devam ediyy :(( neydeysun ekmek parasu...!
ekmek dedum da herşeyi sayaysunda ufacık vakfıkebir ekmeğini saymaymusun uşağum ne çabuk unuttun bi tane alup bir hafta yeduğunu...
Geçen sene üniversiteler arası yaz olimpiyatları yaptıydum hamsi logolu celursun diye bekledum durdum daa...
duydum ki Konya ya da celeyrum demuşsun citmemişsun ha oradaki uşağum söylediydi.
yinede selam eder yüreğini ve kalemini kutlarım,
biizeee heer yeer trabz...
Dans edelim diyor Çağatay abimiz... Müziği duyunca ister istemez oynuyor, dans ediyoruz:)) Hem de bir başıma:(( Havuzda efendim... Bu arada hatırınıza bir şey gelmesin, telefonu şarja bırakmıştım içeriye ve sizin aramalarınızı gördüm... Biliyorum yanlış anlamazsınız ama yine de küçüğünüz olarak durumu izah etmek gerekir...
Şiire tekrar dönersek Çağatay hocamızın rahat üslûbu ile keyif alınan bir ruh var dizelerde... Pozitif bir enerji var ve o pozitif enerji okuyana da sirayet ediyor kanımca...
Sevgilerimle kıymetli Çağatay hocam...
=============================== e d i b / a h m e t
Neşelendim, neşelenmekle birlikte düşündüm.Bir ara tango kursuna gitmeyi düşünmüştük,tabii eşimin çalışma saatlerinin düzensizliğinden gidemedik.Ben tangoyu hep erkeğin yönlendirdiği bir dans olarak bilirdim,meğer eşit olmak, olumlu ve verimli diyalog kurmak demekmiş.En güzel tarafı çift olarak bir şeylere karşı koymakmış. Şimdi aklıma geldi,hani bizim halk dansları.Bir daha ki sefere onları okuyup,dinleyelim lütfen. Rock ile vals kalsın şöyle kenarda.
Her zaman ki gibi pozitif enerji veren bir sayfa. Eğlendirirken de düşündüren.Emeğinize ve yüreğinize sağlık...
Selamlar...
Yüreğine sağlık kardeşim harika, akıcı, doyurucu, gönüle haz veren bir şiir okudum kalemin daim ilhamın bol olsun selamlar
Muhteşem bir finale mısra mısra hazırlanmış okuyucu, çok etkiliydi. Doğa ve mevsimler üzerinden kendine iyi bak çözümlemesi nedensellik içeren bir şekilde fevkalade diyaloglaştırılmış hem monolojik hem de yari sorgulamayla, çpok çok beğendim,, kendimce.
Bu arada word'e yapıştırıp okumaktan da kurtuldum, teşekkür ederim,
Kutlarım Sizi Sayın Can.er,
Saygılarımla,
çağatay
Neden? Neden? Kader seni benden aldı!!!!!!!!!!!!
Seni senle yaşamak varken,seni sensiz yaşıyorum….
Seni dünde çok seviyordum,
Bugünde çok seviyorum,
Yarınlardada seveceğim,
Hep seveceğim,
Sonsuza kadar seveceğim CANTANEMM…
Sevin şairem bundan daha güzel duygu varmıdır
çokk çokk beğendim tebriklerimle.
Hay Allah razı olsun, ellerine sağlık Ömer Ağabey, böylelikle tüm arkadaşlarımıza da hoş bir örnek oldu Muhteşem Yüzyıl dizisinde hemen her bölümde okunan Muhammesler. Ağabey vallahi Kanuni Sultan Süleymanı ( Muhibbi ) okur gibi oldum.
Muhammes-i mütekerrirlere hayran oldum Ömer Ağabey, eee ben şimdi sizden bir de Muhammes-i Müzdeviç istemem mi : )) İstedim bile Üstadım, iki güne bir başınızın etini yerim. : ))
Ne denilir ki Ağabey, büyük sanatçısınız, duraksızda da süpersiniz.
Kutlarım Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
Çok doğru, düşünmekle meseleler bitmiyor ne yazık ki...
Size bir sır vereyim mi? Dansın her türünü çok severim.
O kadar derdime rağmen, kapının gıcırdaması oynamam için yeterlidir.
Teksem ne olmuş, tekler dans edemez diye bir kural mı var yani )))
Çoğu zaman radyoyu ( radyomdan asla vazgeçemem) açarım,
oyunla enerjimi atarım ve rahatlarım...
Yine sayfanızda ruhum dinlendi. Yorumu yazdım, bir kez de oynamak için
müziği dinlemek istiyorum. Rock and roll...Haydi başla...
Kutluyorum.
Selam ve saygıyla
Uhud şehitlerimizden Sa'd Bin Rebi (RA) yi sayenizde tanımış oldum.
Yüreğinize, kaleminize sağlık.
Her nefeste, bil ve söyle daim, Allah bir,
Menzile ulaştırmaz, ulaştırmamış kibir,
Son nefeste dahi, Allah demek gerekir,
Kendimizi hesaba çekelim yiğidim.
Bu yazılanlardan sonra ne yazsam, kifayetsiz kalacaktır.
Olması gerekenler yazılmış...
Selam ve saygıyla.
Çizgili kağıda yazılan eski mektupları anımsattı, anlamlı ve önemli tavsiyelerde bulunan yazınız.
"Sırf keder,gam,gitti kaç gün,kaç gece,
Geçti yanlışlarla, günler öylece."(Mesnevi)
Mesnevinin dizelerini anımsattınız.
Kendimiz için değil insanlık için de bir şeyler yapmak kadar güzel bir şey yok.Gönül gözümüzü de açık tuttuk mu hayat herkes için daha anlam kazanır ve güzel olur.
Anlamlı ve güzel bir yazı,tebrikler...
Ayni hedefin güzergahlari ayrildikca gamli bülbüllerin bestesinde cogaldik dedim okudukca siiri
simdi bülbüllere gam oldu ask
insanlara yük...
ne aci degil mi...
Sevgili kardeşi,m çok güzel bir şiirdi.Sevgi tek yönlü değildir.Allah sevgiyi yüreğimize teleştirmiş ama türlü türlü sevgi var.Allah,Arkadaş,Doğa,Ana baba,Kardeş gibi vs. çok çeşitli sevgi var.Sevgi görecelidir.Örneğin benim en sevdiğim kuşlardan biri baykuştur,ama çoğu bu kuşu sevmez.Bunun gibi.Valla arkadaşım,çok seven ayrılmazmış diyorla diyorsun.Yanlış .!yıllarca dost kalmış arkadaşlar,50 yıllık evlilikten sonra biten evlilikler,daha bunun gibi bir çok örnek var .Bal gibide ayrılınıyor.Ben burada bir ihanet kokusu sezdim.Ama buda her hürlü ihanet olabilir.Eşe ihanet,arkadaşa ihanet,kumar ,içki vs.Bunlar çıkmaz yola serilmiş ve gerilmiş hainliklerdir.Allah hepimizi bu gibi durumlardan korusun.
Sevgili kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya konu ile ilgili bir şiir ekliyorum, hoşçakalın.
İhanet
İhanet etti
Önce korktu
Sonra ürktü
Bir daha olmayacak diyerek <...
SEVGİLİ KARDEŞİM.dİDAKTİK BİR ŞİİRLE SAYFAYI ZENGİNLEŞTİRMİŞSİN HARİKA BİR ŞİİR OLMUŞ. HECE ŞİİRİ OLUŞUDA CABASI.SON MISRADA ZATEN TEMAYA NOKTAYI KOYMUŞSUN.
ÇİRKİNLİKLER GERÇEKTEN HAD SAFHAYI AŞTI .İNSANLAR ARASINDA SAYGI SEVGİ KALMADI.HERKES BİRBİRİNİN,KUYUSUNU KAZMAKTA VE AÇIĞINI ARAMAKLA MÖŞGUL. AMA ŞAHSEN BUNLAR BENİM HİÇ UMURUMDA DEĞİL.SENİNDE OLMASIN KARDEŞİM .MİLLET ÜNLÜ OLMAK DERDİNDE İLLE KENDİSİ BİRİNCİ OLACAK.SEN ,BEN SOLDA SIFIR.AMA GAFİL BİLMEZKİ.AŞAĞILARDAN EN AŞAĞILIK ONLAR.O HER ŞEYE DUDAK BÜKENLERİN SONU ÖTE TARAFTA BELLİ OLACAK.SABIRLA BEKLEYELİM.GAFİL ALLAHI BİLİRMİ.O PARAYA TAPIYOR.
SEN NE KADAR ÖĞÜT VERİRSEN VER BİLDİĞİNDEN ŞAŞMAZ . İŞTE O KİRLERİNİ ÜZERİNE ELBİSE DİYE GİYER.BAKALIM O YAĞLAR ORADA NASIL TEMİZLENECEK .KUTLARIM KARDEŞİM. KEŞKE BUNU HERKES ANLAYABİLSE AMA MAALESEF.NE DİYELİM.BÖYLELERİNİ ALLAH İSLAH ETSİN.KUTLARIM.ALLAHA EMANET OL CANIM KARDEŞİM BENİM.
SEVGİLİ KARDEŞİM.,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİM...
diğer türlü ben demesem nerden bileceksiniz
bir çiçeğin yaşadığını.
bilin diyeydi biraz
nerden tutunmaya çabaladığımı uçurum kıyılarına
ve biraz da anlayın umuduyla...
BİR DÜNYA IŞIK UMUDUYLA OKUDUM şiiri...
umut kandilleri yansın avuçlarında...
kutladım...
sevgili kardeşim harika bir şiirdi.sizin şiirini gibi ilk defa burada karşılaşıyorum mutluluk şiiri yazan.duygularınız sevginizle sevincinizle bütün duygularla birleşip şaha kalkmış.vallahi bir çağlayanı seyreder gibi okudum şiiri.
Mutluluk denen kavram aşk terazisin,in her zaman ağır gelen yanı olmalıdır.işte o zaman sevgide olur,aşk ta olur.
Çinlı bir bilgeye sormuşlar insan nelerden nekadar süreyle mutlu olur diye.Bilge şöyle yanıtlamış
Bir yıl mutlu olmak istiyorsan dünyayı gezmeye çık, yok beş yıl mutlu olmak istiyorsan evlen,ama
Yaşam boyu mutlu olmak istiyorsan da sanatın herhanği bır dalı ile uğras .
Sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
MUTLULUK
Mutluluk avucunda tutacağın kuş değil
Mutluluk Kafdağında kuracağın düş değil
Mutluluk, gözlerimde bulacağın suç değil
Ayperi, iki iken, bir olmaktır mut...