Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Dedem korkut demiş idi Hak budur ki dinleyin Açıldı gerçeğin saklı kutusu Haydi duyun beyler Sizin yaktığınız ateşi kim söndüre Analar ağlaya erler öle Namerde itibar olmaz Sabır tükene can tükene Elbet zaman gele Hesabı sorula Türkün öfkesi kızıldır biline Biline!! seni alkışlıyorum kutluyorum kalemin ihlaslı yüreğin var olsun Türk kokan şiirinde kaleminde var osun her daim saygılarımla
sevgilinin mutlu olması için yapılması gereken fadakarlığı fazlası ile yapmaya hazır bir yürek gerekirse giderim hasret çekerim ağlarım yanarım diyen bir yürek tebrik ederim güzel kardeşimi kutladım selamlar
anılmayacak kişiler...hatırlanmak istenmeyen maziler...sessiz geçen günler...uzayıp gidiyor böyle zihindekiler...gülsen hocamdan yine öylesine etkileyici bir şiir dinledik ki...mazide sessizce dolandık durduk...hüzünlendik biraz...bazen neden diye sorduk kendimize...ve şiirin sonunda hayallerimizle birlikte irkildik ve tekrar uyandık...nostalji dolu bir eser saygılarımı sunuyorum
insanımız dediğiniz gibi kitaplara bunca uzak iken halbuki kitaplar kadar uzağa hiçbir şey -ruhu bile- insanı götüremezken bu kıymet bilmezlik öcünü alır cehaletle sayın Filizman kızgınım hem de çok üzgünüm (utanarak söylüyorum) eğitimcilerin ve ailenin bu konuda bilinçlendirilmesi çok önemli zira eğitimciler içinde dahi bilgi düşmanı çok yenilikçi bakış açılarıyla üretilmeli güncel çözümler elimizden geldiği kadar çabalayarak bekliyoruz bakalım ömrümüz vefa edecek mi selamlarımla
oldukça faydalı dolu doluydu Birsen Hanım sanırım her kim olursan ol en iyisi ol düsturuydu hayat getirmek böyle olur ve vakit yetmez olur boş işlere tebriklerim ve selamlarımla
derviş güneşte yaşamayı da bilir bağrında olsun ışıktan bir hançer bilmek ne güzel tebriklerimle ustam selamlarım hep
üstadım sizden her defasında ayrı güzellikte şiirler okumak ne kadar güzel...kaleminiz aşk ile çağlıyor adeta..ve içinize sığdıramadığınız hüzünleri bir ağ gibi örüyorsunuz mısralara...ve şiir şahit oluyor ayrılıktan sonra yaşananlara...büyük bir beğeni ile okudum...saygılar
Senin gibi genç kalemlerin, bakış açılarını şiirlerinde başarılı bir şekilde yansıtmaları beni mutlu ediyor... Hece hece kalemini bileyen, duruşu olan bir şiirdi. Kutlarım güzel kardeşimi.... Sevgimle....
hakikaten ne de çabuk geçiyor seneler... yurdagül hocamı yıllardır dinliyorum ... harika yorumlamış şiiri , hakkını vermiş.. tebrikler kaleme.. daim olsun.. Şiir tadında kalın..
Bogazimda kocaman bir dügüm var desem anlar mi beni yine bu derin Sair -anlar! ...peki o halde.
Şimdi bir şiiri paylaşıyorum seninle Sen; sınır ötesi bir aziz Ben; toprağında bir azize Ve duygularımdan kopup Sana yürüyorum gelişigüzel... çok güzel duygu dolu dizeler kalemini gönülden kutluyorum serapcığım sevgilerimle
Genç yaşta başarılı yetkin bir iş adamı Bir elinde çift alo görmez gözü madamı Sana laf yetiştirir bozmaz latif ortamı Velhasıl sıkı çocuk severim bu adamı Can kardeşime yakışır güzellikteki bu naif dizelerinizi gönülden kutluyorum efendim... Harikaydı... Vefalı yüreğinize ve kaleminize gönül dolusu tebriklerimle ve saygımla...
kendi çocukluğumu, okur gibi oldum,çelik çomak oynamak ve hatta sabahlara kadar evin içine girmek istemezdik,öyle güzel anlattınızki yaşasaydı ki,ALLAH rahmet eylesin annenize bir tavada ben alacaktım,kocaman bir mert yürek okudum yüreğinize sağlık, her nekadar zarif bayan edasında olsakta ruhumuzdaki hayatı erkek gibi ,güçlü karşılamak duygusu biz kadınlarda çocukluğumuzda başlar,he r ortama ayak uydurabilmek biz TÜRK kadınlarında annelerimizden yadigar. saygılar olsun yüreğinize
aşkın yolunda yürümek lazım ki aşk aşklığını bilmeli zamanın dar kalıplarından bir elbise dikmiş şiir hesapsız kitapsız gelişgüzel yürüyorsanız herşeye göğüs germişsiniz demektir kutlarım
öldü derviş, bitti deyip kuş kanadı, deniz dalgasıyla yaşasın diye belki güneş doğmadan önceki geceydi. bitti. peki... Her zamanki naifliğindeydi üstat, sonsuz tebriklerimle... Saygımla...
Bir dosttan diğer bir dosta Üstelik de aruzla yazılan bir ithaf şiiri. Çok başarılı bir çalıma! 3. Dostunuz yanlış ata oynamadığı için çok mutlu oldu:))) övgüyü hak eden yazarını tüm kalbimle kutluyor, en içten sevgilerimi sunuyorum.
Ömür dediğin ne ki? Ölmediysem yok sorun. Zemheri de yaz mıyım? Beni eylülden sorun. Lâl olsun ağzım dilim anlatılmaz duygusun, Ecel olup gelsen de, yaşama tek kuytusun, Mağrip mi? Yoksa maşrık? Işık saçan uydusun. Akrostiş sanatını kullanarak vefalı gönülden bir dosta dökülen dizeler çok güzeldi. Duygu bütünlüğü bozulmadan duyguların aktarımı harikaydı. Kutluyorum kaleminizi. Sağlıcakla ve mutlu kalın.
Kendime söz vermiştim, sana rest çekecektim Eylül hazan deminde, gönlünden sekecektim İntizara mahal yok, güz gülü ekecektim Fal tuttuğum sevdana, mısralarım çağladı İçten ve samimi duygular çok güzel bir hece şiirinin dizelerine dökülmüş. Sunum ve içeriği de çok güzeldi.Beğeniyle haz duyarak okudum.Selam sevgiler.