Dedem korkut demiş idi
Hak budur ki dinleyin
Açıldı gerçeğin saklı kutusu
Haydi duyun beyler
Sizin yaktığınız ateşi kim söndüre
Analar ağlaya erler öle
Namerde itibar olmaz
Sabır tükene can tükene
Elbet zaman gele
Hesabı sorula
Türkün öfkesi kızıldır biline
Biline!!
seni alkışlıyorum kutluyorum kalemin ihlaslı yüreğin var olsun Türk kokan şiirinde kaleminde var osun her daim saygılarımla
sevgilinin mutlu olması için yapılması gereken fadakarlığı fazlası ile yapmaya hazır bir yürek gerekirse giderim hasret çekerim ağlarım yanarım diyen bir yürek tebrik ederim güzel kardeşimi kutladım selamlar
anılmayacak kişiler...hatırlanmak istenmeyen maziler...sessiz geçen günler...uzayıp gidiyor böyle zihindekiler...gülsen hocamdan yine öylesine etkileyici bir şiir dinledik ki...mazide sessizce dolandık durduk...hüzünlendik biraz...bazen neden diye sorduk kendimize...ve şiirin sonunda hayallerimizle birlikte irkildik ve tekrar uyandık...nostalji dolu bir eser saygılarımı sunuyorum
insanımız dediğiniz gibi
kitaplara bunca uzak iken
halbuki kitaplar kadar uzağa
hiçbir şey -ruhu bile- insanı götüremezken
bu kıymet bilmezlik öcünü alır cehaletle sayın Filizman
kızgınım hem de çok üzgünüm
(utanarak söylüyorum) eğitimcilerin ve ailenin bu konuda bilinçlendirilmesi çok önemli
zira eğitimciler içinde dahi bilgi düşmanı çok
yenilikçi bakış açılarıyla üretilmeli güncel çözümler
elimizden geldiği kadar çabalayarak
bekliyoruz bakalım
ömrümüz vefa edecek mi
selamlarımla
oldukça faydalı
dolu doluydu Birsen Hanım
sanırım her kim olursan ol
en iyisi ol düsturuydu
hayat getirmek böyle olur
ve vakit yetmez olur boş işlere
tebriklerim ve selamlarımla
derviş güneşte yaşamayı da bilir
bağrında olsun ışıktan bir hançer
bilmek ne güzel
tebriklerimle ustam
selamlarım hep
üstadım sizden her defasında ayrı güzellikte şiirler okumak ne kadar güzel...kaleminiz aşk ile çağlıyor adeta..ve içinize sığdıramadığınız hüzünleri bir ağ gibi örüyorsunuz mısralara...ve şiir şahit oluyor ayrılıktan sonra yaşananlara...büyük bir beğeni ile okudum...saygılar
Senin gibi genç kalemlerin, bakış açılarını şiirlerinde başarılı bir şekilde yansıtmaları beni mutlu ediyor...
Hece hece kalemini bileyen, duruşu olan bir şiirdi.
Kutlarım güzel kardeşimi.... Sevgimle....
hakikaten ne de çabuk geçiyor seneler...
yurdagül hocamı yıllardır dinliyorum ...
harika yorumlamış şiiri , hakkını vermiş..
tebrikler kaleme..
daim olsun..
Şiir tadında kalın..
Bogazimda kocaman bir dügüm var desem anlar mi beni yine bu derin Sair
-anlar!
...peki o halde.
Şimdi bir şiiri paylaşıyorum seninle
Sen; sınır ötesi bir aziz
Ben; toprağında bir azize
Ve duygularımdan kopup
Sana yürüyorum gelişigüzel...
çok güzel duygu dolu dizeler kalemini gönülden kutluyorum serapcığım sevgilerimle
Genç yaşta başarılı yetkin bir iş adamı
Bir elinde çift alo görmez gözü madamı
Sana laf yetiştirir bozmaz latif ortamı
Velhasıl sıkı çocuk severim bu adamı
Can kardeşime yakışır güzellikteki bu naif dizelerinizi gönülden kutluyorum efendim...
Harikaydı...
Vefalı yüreğinize ve kaleminize gönül dolusu tebriklerimle ve saygımla...
kendi çocukluğumu, okur gibi oldum,çelik çomak oynamak ve hatta sabahlara kadar evin içine girmek istemezdik,öyle güzel anlattınızki yaşasaydı ki,ALLAH rahmet eylesin annenize bir tavada ben alacaktım,kocaman bir mert yürek okudum yüreğinize sağlık,
her nekadar zarif bayan edasında olsakta ruhumuzdaki hayatı erkek gibi ,güçlü karşılamak duygusu biz kadınlarda çocukluğumuzda başlar,he r ortama ayak uydurabilmek biz TÜRK kadınlarında annelerimizden yadigar.
saygılar olsun yüreğinize
aşkın yolunda yürümek lazım ki
aşk aşklığını bilmeli
zamanın dar kalıplarından bir elbise dikmiş şiir
hesapsız kitapsız gelişgüzel yürüyorsanız
herşeye göğüs germişsiniz demektir
kutlarım
öldü derviş, bitti deyip
kuş kanadı, deniz dalgasıyla yaşasın diye belki
güneş doğmadan önceki geceydi.
bitti.
peki...
Her zamanki naifliğindeydi üstat, sonsuz tebriklerimle...
Saygımla...
Bir dosttan diğer bir dosta
Üstelik de aruzla yazılan bir
ithaf şiiri. Çok başarılı bir çalıma!
3. Dostunuz yanlış ata oynamadığı
için çok mutlu oldu:)))
övgüyü hak eden yazarını tüm kalbimle kutluyor,
en içten sevgilerimi sunuyorum.
Ömür dediğin ne ki? Ölmediysem yok sorun.
Zemheri de yaz mıyım? Beni eylülden sorun.
Lâl olsun ağzım dilim anlatılmaz duygusun,
Ecel olup gelsen de, yaşama tek kuytusun,
Mağrip mi? Yoksa maşrık? Işık saçan uydusun.
Akrostiş sanatını kullanarak vefalı gönülden bir dosta dökülen dizeler çok güzeldi.
Duygu bütünlüğü bozulmadan duyguların aktarımı harikaydı.
Kutluyorum kaleminizi.
Sağlıcakla ve mutlu kalın.
Kendime söz vermiştim, sana rest çekecektim
Eylül hazan deminde, gönlünden sekecektim
İntizara mahal yok, güz gülü ekecektim
Fal tuttuğum sevdana, mısralarım çağladı
İçten ve samimi duygular çok güzel bir hece şiirinin dizelerine dökülmüş.
Sunum ve içeriği de çok güzeldi.Beğeniyle haz duyarak okudum.Selam sevgiler.