Yaşadım gördüm. Şahsi düşüncelerim elbette önemli ama topluma uymak lazım diyorsunuz.
Eee doğru da söylüyorsunuz.
Alttaki not olmasa da bunu farklı algılamazdık herhalde diye düşünüyorum.
Kutlarım sevgili MCU saygımla...
Ben nazire yazılarını çok beğenerek okuyorum.
Hatta bu karşılıklı bir atışma olsa imiş daha müthiş olacakmış.
Ozan Ali erkek gözünden Biricik Sultanımız da bayan gözünden bakarak çok güzel bir şiir çıkartmış ortaya.
Ben her ikinizi de kutluyorum. Sevgimle...
Son günlerde hain saldırılarda kaybettiğimiz
şehitlerimizin acısına alışmaya çalışırken
manevi anlamda duygularımız tavan yaptıran
duygu aktarımı yüksek bir şiirdi.
duyarlı yüreğiniz dert görmesin başarılarınız daim olsun Necati bey saygılar.
Safiye hanım, çok sevdiğim tarzınızı değiştirip neden böyle imla ve dilbilgisiyle yazdığınızı anlayamadım.
Doğrusunu isterseniz de...Bulmaca çözer gibi heceleri zorlanarak okuduğumdan şiirin de mana ve temasına
yeterince varamadım. Ama derseniz ki bu bir tarzdır o'nu da fazla benimseyemedim.
Ben affınıza ve dostluğunuz sığınarak yalnızca yorumdan ibaret olmasın diye düşündüklerimin yanlış anlaşılmayacağını
umuyor en içten saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Kıymetinin anlaşılması dileğiyle...
Yüreğine ve ağzına sğlık diyor,
en içten sevgilerimi sunuyorum.
Allah egomuzu sadece öz güven seviyesinde tutsun. Ben ben demekten alıkoysun. İnsani bir durum tabii bu .Önemli olan sıyrılabilmek kanımca. Herkeste var olan iyi kötü duygular arasından olumluyu besleyebilmek ,insan-ı kamil mertebesine ulaşabilmek ne kadar zor olsa da;yürünmesi gereken yol yok başkaca. İnsan kâinatın bir küçük kopyası , her şey mevcut dna sında.Kaç kitap okursak okuyalım ,öz insan da. Dolayısıyla herkes uzman aslında. Farkındalıklı bir yaşam yaşayıp sorguluyorsa tabii. Ne çok şey var üstüne konuşulacak. Güzel ve geniş bir konu.
Tebrikler .Kişisel düşünceler ne kıymetlidir , çok da güzel anlatıyorsunuz. saygı ve sevgiyle birlikte gülücükler de size:):):)
Dile zor geliyor bu duygu yoğunluğuyla satır satır konuşmak.
Ya da gözyaşlarıyla susarak çıplak ayaklarıyla düşlerin harmanı şiirin kıyısına yerleşmek.
Nedenini nasılını sorgulayan aşkın esrik kıpırdanmaları, yüreğin en kuytularında.
Olmayan sabahların hesabı da nü düşlü şiirlerin koynundan uyanıyor, her şafakta.
Sayfalarca yazabilirim, ve sayfalarca susabildiğimi en iyi ben bilirim...
Yüreğine sağlık, derin okyanusların incisi şair..
Kalemine bereket, siz yazın hep; ben de kanayan yüreğimle elim böğrümde gezineyim satır aralarında...
Güne çok yakışandı şiir ve sevgili Türkan hanımın yorumuyla katmerlenmişti etkisi...
Saygım ve hürmetlerimle efendim...
Dualarımdasınız, selamlarımla...
Sancısız vuslat olmuyor ne yazık ki can şaire...
Kutlarım bu güzel şiirinizi, sevgimle...
Neredeyse bir ay oldu galiba sayfanızda yeni şiir görmeyeli.
Dersi, duygusu hat safhada güzel bir şiir okudum yine sayfanızdan.
Kutlarım hocam saygımla...
Güncel bir konu dile getirilmiş.
Teknik yönü bir tarafa bırakacak olursak güzel bir şiir.
Zamanla daha güzel şiirlerini okuyacağımız bir kalem.
Tebriklerimi sunuyorum.
Canımsın kız benim, ÇOOOK AMA ÇOOOOK SEVİYORUM SENİ, sen de kıskanmayınız len theblackside(face) of water, canımın içi benim bu SEVİNCİM, Rabbim hayırlısını nasip etsin ağabeyim : ))
Saygı ve Sevgilerimle YEDİNCİ SIPAM SEVİNÇİM, bilirim ne bana ne kimseye gereksinim göstermeyecek mangal bir yüreğin var, koç gibi tek başına durursun ayakların üzerinde, değil aileni benim ailemi dahi geçindirecek bir şahsiyetin, iş anlayışın, karizman vardır, a be kızım müsaade et de accık da ben hava atem be : )) yoktur kimseye eyvallahın, ama izin verirsen bana şeref duyarım, beş tane vardı zati bi de edibahmetim var ve bi de sen varsın her daim başım üstü : ))
Rabbim yenilecek bir lokma versin ben hepinize bakarım, bize bi şeycik olursa da sen bakarsın, tamam mı kız ?
sevgim saygım yüreğim sonsuz sana fıstık
çağatay
Fedai Ağabey, ne yazsam bu şiire kendimi yeterli hissedemiyorum duygularımı ifade edebilme bağlamında, Ağabey AŞK'ı nasıl böyle Viyanaya dayanmış bir Osmanlı Ordusu gibi addedip zaptetmeye kalkan duygulara yer verdinin, ya da Büyük İskender'in savaşındaki filler misali nasıl şaha kalktı kelimeler, Ağabey ne harika yazmışsın ya... ne diyem de başkaca... olağanüstü yaaa... vallahi billahi olağanüstü...
Sanki haddimmiş gibi, bir kez daha utana utana KUTLUYORUM FEDAİ AĞABEY; MUHTEŞEM YA; MUHTEŞEEEEMMM....
çağatay
Nurettin Ağabeyim ne yapıyorsunuz yaa ?? Vallahi harbi harbi soruyorum ne yapıyorsunuz Ağabey ?? Bilirim içten geleni yazarsınız ama bu ŞİİR bu SESLENDİRME bu FON ... Ağabey bunlar varken kim bizi kale alır, MUHTEŞEM AĞABEY YİNE,
Kutlarım şahsınızı çokçana,
çağatay
Şiirinizi okurken köyümüzün yaşlıları geldi tek tek gözlerimin önüne dedem gilin konağını görür gibi oldum... Sanki birinden kaçarmış gibi dönüp dönüp baktım harabeye ilk adımını atmış bedenime... Yüreğinize sağlık. Selam ve saygılar
Bayram arifesinde bir araya gelirdik
Evi badana yapar kapı camı silerdik
Gündüz çok yorulsak da sabaha dek gülerdik
Yaşadığımız anlar demek ki bir düşümüş
yüreğinizin sesini kutluyorum değerli şairem beğeniyle okuduğum güzel bir şiirdi..sevgiler
Geçmiş bayramın mübarek olsun abla biliyom ki suçluyum arayımda hatrını sorup bayramını aramadım bu bayram ama dertliydim be abla ne sen sor ne ben söyleyeyim... Bayramsa bayram bayram şeklinde kutlamaya çalıştık işte... Neyse şiire yorum yapmayacam yine güzel ona söz yok da... Ben resime hayran oldum kendi işimden dolayımıdır pek aşina geldi... Yoksam benim proje resimlerinin arasından mı aldın... Şaka bir yana biliyon ben bu işlere el attım haberin vardır yoksam bu ev sizin mi sizinse hemen tadilat ve restore işlemlerini yapalım... Aganın eli tutulmaz....
Saygılarımla...
Sevgili Ranâ hocam, yine büyülediniz. Yaşadıklarımı sizin hikayelerinizde birebir bulabiliyorum, sanki benim duygularımı tercüme ediyor gibisiniz.
Heleki
"Hani olur ya:
Söylemek istersin…
Dilinin ucuna birikir sözcükler…
“Tamam” dersin, yakaladığın bu Ân’a değer…
“Konuş Yürek!..”
Yutkunursun…
Dünya durmuştur sanki birden…"
burası benim 2 yıldır içinde bulunduğum o çok uzun duygunun ta kendisi.
Bir de “Yürek dillendikçe; dilim lâl” bu cümle için çok teşekkür ediyorum. Çünkü artık bu cümle beni anlatacak beni anlamayanlara tabi siz kullanmamı isterseniz. Tebrik ediyorum sevgili hocam. Saygılar :)
Tebrikler soyadı adaşım Yaşar AYDIN kardeşim, bizlere güzel bir şiir okuma fırsatını verdiğn için. Allah kimseyi sevdiğini bekleyen, boynu bükük ve aynı yolda dönüp duranlardan eylemesin. Hacı Raif AYDIN. (Emekli öğretmen).
Kırık soyu dışarı, sözümden bir mil sekmem
Kin kusma bayrağına, altında yaşıyorsun
Atamdan armağandır, vatanı peşkeş çekmem
Bacınmıdır namusun, haddini aşıyorsun
güzel vatanım....
aziz vatanım.....
kahrolsunlar...
Benim vaz geçiLmezim,güneşimsin, dünyamsın
Çıkarsız menfaAtsiz,en muhteşem rüyamsın
çıkarsız ve menfaatsiz...
eyvallah...