Önemli olanın samimiyet olduğunun göstergesiydi bugün bize.Şiire ve  edebiyata gönül veren dostların ÖLÇÜ çizgisinde sımsıcak bir ortamda birlikte olmasıydı dostlarla.Kişiye  ve sözlere değer  veren  bir yaklaşımla  şiirin BAR , KAFE ortamlarından çıkarılarak kendine has bir mekanda icrasıyla güzel  ve özel bir günde özel  dostlarla birlikte olduk.


Asıl emek buraya gelerek katılım yapan şiir ve edebiyat dostlarının ta kendileri düşüncesindeyim.Daha da güzeli genç yüzlerin bu programda bizlerle birlikte olasıydı ,onlara özellikle teşekkürü edebiyat adına borç bilirim.Ve uzaktan Bursadan, Samsundan, Denizliden, Antalyadan, Sakaryadan, Balıkesirden,Tekirdağdan ve İstanbuldan katılan  değerli  edebiyat dostlarıma  canı gönülden teşekkürü şahsım ve www.edebiyatevi.com adına bir borç bilirim.


Programın başından itibaren gerek katılımın yapılacağı yerin ayarlanmasına kadar her türlü görüşmeleri  adımıza yürüten Songül Bulut hanıma ve gerek el emeği ile yaptığı hazırlıklarla  konuklara ikramlarda büyük katkısı bulunan Tuğba Gülyeşil'e aynı zamanda programın sunuculuğunu yapmaları nedeniyle teşekkürü bir borç bilirim.


Adem Efiloğlu

Not:Güne dair  tüm fotoğraflar facebokda paylaşılmıştır.

( 2 Kasım Etkinliğimizin Ardından. başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 3.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu