55. Onun değer verdiği şeylere sizin de değer verdiğinizi hissettirin.

“Hatıra matıra anlamam, artık bu eski ceketi ilk gelen sepetçiye vereceğim!”

56.Saçlarının her zaman güzel görünmeli, güzel kokmalı.

“Şu bugidileri de evlendiğimizden beri hiç çıkarmadın, hâlâ saçının uzunluğpunu göremedim.”

57.Cinsel yaşamınızda tek taraflı düşünmeyin, karşınızdakinin düşünceleri de sizinki kadar önemli.

“Şu on bir rakamı beni sinir ediyor artık.”

58.Başkalarının yanında onun yalanını hatta yanlışını ortaya çıkarmayın.

“Neler söylüyorsun Cemile, daha ben çocukların zayıfsız karne getirdiklerini görmedim, ne takdirinden teşekküründen bahsediyorsun sen?”

59.Eşinize kendinizi övmeyin, bırakın sizi o övsün.

“Benim gibi kadını buldun şımardın. Yediğim yenir, yuduğum giyilir sümsük herif!”

60.Eleştiriye açık olun, onu eleştirirken de olumlu yönlerinden başlayın.

“Vücudun güzel, kıyafetlerinde… Ama hiç yakıştıramıyorsun, zevksizsin.”

61.Görüşmenizi istemediği kişilerle görüşmeyin, evinize de gelmemesi gerekiyorsa bunu da kibarca halledin.

“Alo.. Benimki şehir dışına gitti, hadi çocukları topla gel, bu gece burada kalalım.”

62.Ona hep şikâyetlerinizi değil, memnun kaldığınız şeyleri de anlatın.

“Borç, borç, borç, annen desen hiç çenesi durmuyor! Çekilir mi bu hayat canım!”

DEVAM EDECEK...
( Evlilik Esprileri (9) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 4.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu