63. Benzetme yaparken dikkatli olmalısınız.

“Şu ayı gibi kadına bak, sana da diyorum biraz zayıfla diye ama dinleyen kim?”

64. Önemli bir iş üzerindeyken ya da dikkatle bir program izlerken gereksiz söz ve/ veya soruyla onu sinirlendirmeyin.

“Karıcığım, çoraplarım her zamanki yerinde değil mi?”

65.Başkalarına ilgi duyduğunu düşündürüyorsa ya bu sizin iyi bir eş olmadığınızı ya da onun nankör olduğunu gösterir.

“Bugün işyerime gelen kadını bir görseydin hatun… Sanki hiç güneş görmemiş, bembeyazdı, bayıldım…”

66.Size herhangi bir şey anlatırken lafının ortasında konuyla alakasız bir soru sormayın.

“Otobüs şoförü para vermediniz abi deyince ben de…”
“Para dedin de apartmanın lağım borusu patlamış, para istiyorlar.”

67.Eşinizin işiyle, ismiyle, fiziki görünümüyle dalga geçmeyin.

“Satılmış, bugün arkadaşlarla konuşurken selvi boyluma sorayım dedim, boyunu sordular, söyleyince bir gülüştüler görme!”

68.Ara sıra empati kurmayı deneyin.

“Şu anda benden nefret ettiğini hissedebiliyorum Yaşar!”

DEVAM EDECEK...
( Evlilik Esprileri (10) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 4.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu