77. Eve geldiğinde onu beklediğinizi düşündürmek o kadar zor olmasa gerekir.

“Sürekli uyuyacaktın madem, babanın evinde uyusaydın ya be kadın!”

78. Nankör olmayın.

“Vicdansız, nankör kadın. Bir giydiğini bir daha giymez hâlâ şikâyet edersin.”

“Evet o kadar eskiler ki ikinci gün temizlik bezi yapmak zorunda kalıyorum.”

79. Çocuklarınızla yeterince ilgilenmiyorsa bunu onunla ayrıntılı fakat yalnızken konuşun.

“Gel yavrum sen bana gel! O babalıktan ne anlar!”

80.Size bir sorununu anlatırken kendinizi bir psikiyatrist gibi düşünün ama ona hiçbir zaman bunu belli etmeyin.

“Emine’nin öyle demesi de çok üzdü beni.”
“Peki bu olay sizi üzdü mü?”
“Ben ne dedim şimdi Kemalettin, dinlemiyor musun?”

81.Tartışma esnasında alçak sesle konuşun ve birbirinizi dinleyin.

“Murat amca, annemlerin selamı var, ikiniz birden bağırmayacakmışsınız, ne dediğiniz anlaşılmıyormuş!”
“?”

82.Akraba ve yakın çevresine kötü davranmayın, iyi görünen kötülerden olmak daha iyidir.

“Artık bizimkilere hoş geldin de demez oldun Kadir?”


DEVAM EDECEK..
( Evlilik Esprileri (12) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 6.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu