69.Uyuşuk olmayın, ya yapmayın ya da yapabileceğinizi en kısa zamanda yapın.

“İki saat oldu bir sigortayı tamir edemedin, beklemekten televizyon seyredecek halim kalmadı, yatıyorum.”

70.Eşyalarınızı kullandığı zaman ona kızmayın. O sizin en yakınınız…

“Sana benim dişlerimi takmamanı defalarca söyledim”

“Ne diyorsun duyamıyorum, biraz bağırarak konuş!”

71.Uzun süre ayrı kalmamaya özen gösterin.

“Hayatım, yaşlanmışsın sen! Kaç yıl oldu sen annenlere gideli?”

73.Onu lüzumsuz şeyler için uyandırmayın.

“Ahmet, uyan hayatım, ilkokul arkadaşım telefonda sana nasılsın diye soruyor.”

74.Onu ailesiyle birlikte kabul etmekte gecikmeyin.

“İnşallah ağabeyin çocukları olunca ayrı ev tutar Şemsi!”

75. Korkularının üzerine gitmeyin.

“Ondan boşanırım diye korktuğunu bildiğim için her işimi tehditle yaptırıyorum.”

76.Birlikte okumaya zaman ayırın.

“Yine mi telefon rehberi okuyacağız Osman?”

DEVAM EDECEK...
( Evlilik Esprileri (11) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 6.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu