Ne güzeldir dua etmek.

 Ve dualarda seni dilemek…

El açmak rabbime, seni istemek…

Ne güzeldir seni düşünmek.

Ne güzeldir dua etmek! Zorda, darda, yolda, dağda, kırda, bayırda, hüzünde, aşkta, yeiste kaldığında ellerini açabileceğin hesapsız kitapsız kendini teslim edebileceğin Rabbin var.

Ne güzeldir sığınmak ona!

Elden bir şey gelmezse yürekten dua etmek gerek.

Her şeyi duyan gören ve bilen Rabbimden riyasız hesapsız kitapsız seni istemek var.

Herkesin birisi varsa benim de Rabbim var.

Herkesin her şeyi varsa benim de her şeyim olan Rabbim var.

Dua ediyorum: “Allah yüreğinize yüreğiyle gelenleri nasip etsin!” diye. Bekliyorum ölesiye. Gelirsin diye yüreği açık bekliyorum. Gözü açık, bahtı açık… Gel sende ama! Gelmemezlik etme sakın! Duamı boşa çıkartma, hevesimi kursağıma tıkma, kalbimi üzme aklımı deleyleme… Gel.

Yüreği yüreğime değene…

Aklı aklıma karışana…

Herkesi bir kenara koyup bana gelene, her şeyi elinin tersiyle bir kenara itip bana koşana…

Dua ediyorum kavuşsun bana diye.

Yetişsin diye.

Dua ediyorum yüreği güzel olana, güzelliğini alıp gelsin diye bana.

Güzel olanı hayırlı olanı diliyorum hakkımızda.

Ne güzeldir Rabbimden dilemek seni.

Bir gülü istemek, bir çocuğu düşünmek mesela.

Kutsala bürünmek, aziz bilmek seni, sevmek ölesiye…

Açmak kalbini ardına değin, davet etmek seni… Gel demek sana ne de çok dua ediyorum.

Dua ediyorum: “Allah yüreğinize yüreğiyle gelenleri nasip etsin!” diye. Yüreğim yüreğinde, yüreğin yüreğimde seni bekliyorum. Taze fidanın yağmuru beklemesi… Yaprağın çiçeği, çiçeğin meyveyi beklemesi nasılsa öyle.

Seni diliyorum.

Dilim dilim oluyorum da yine seni diliyorum.

Dilemek sendir benim dilimde.

Aklıma düşmeyegör, hemen büyütüyorum seni.

Gözüme görünmeyegör, hemen seviyorum seni.

Ne güzeldir dua etmek…

Ve seni sevmek ne kadar da özeldir.

 

( Ne Güzeldir Dua Etmek başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 1/19/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.