mavi bir elbise biçemedik sana yavrucak göz bebeklerinde yıkık bir şehrin tablosu dünya ressamları böyle silinmeyen resimler çizerler ustaca! yavrucak... sen inanır mısın bilmem gözlerimin arkasında talan olmuş bir yeşil var öndeki aykırı esrik yeşile inat ağaçlar hoyrat bir fırtınanın avuçlarında yavrucak... kuşlar toprak rengi uçmazdı kül rengi kan rengi uçmazdı bilirim küsmek istedim en hırçınca en kızgınca o renklere! küsemezdim oysa giyindiğiniz elbiselere küsemezdim...
bizi şikayet etme'desem yalındı ayakların yanıp yakılmış şahitti işte...
unutmuyor içim anne yüreğim suçumu hafifletmez biliyorum ah çocuk neden kanatlandın diyemem ve soramam toprak! neden rengini bıraktın...
( Şikayet Etme Desem başlıklı yazı Zontul tarafından 12.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.