Sıcağı,sıcağına koşarsınız O anı bilirsiniz ,orada Uzanmışımdır ya da Kıvrılmışımdır boyunca.....
Bir bankanın bekleme sırasında olabilirim Bir lokantanın açık büfesinde Şehir kütüphanesinde mesela Hani Atatürk Bulvarı'nın tam ortasında Ne bileyim belki bir göl kenarında Ya da belki bir mitingte pankart taşırken..
Gözlerim hâlâ yarı açıktır, görürsünüz Dilim kıvrılsın istemem Zincirlenmiş gibi hareketsiz yatarım Düşerken gömleğimin bir düğmesi kopmuştur Muhtemel ayakkabımın biri fırlamıştır Hani burnum kanamıştır filan Ne gam !..
Acil, hemen cevap vermez telefonlara Birisi nefesime kadar eğilir
Birisi anlarmış gibi göğsüme dokunur Bir kadının yarı çığlığını duyarsınız Beş metrekareye on insan sığışır Çevrende hep beraberdir panik En az bende panik !.......
Artık yarı açık gözlerimle fersiz bakarken Sıkışacağı kadar sıkışır şerit Hayalini son bir kez tadarım gözlerimde Altmış yıl bir kadın sevdim ,ben Altmış yıl bir kadın beni sevdi İşte ben bu yüzden kendime acımıyorum şimdi Bu dolu hayatım hiç boş kalmadı onunla Sevgisiz bir saniyem bile olmadı Başımı yasladığım zaman, dünya benimdi ,koynunda
Şimdi biliyorum ambulans Mithatpaşa caddesini çığlıkla döner İlerde üç katlı market vardır Dibinde meşhur o seyyar köfteci Yan tarafta boyası eskimiş kreş Bahçesinde birkaç velet Ambulans durmaz geçer..
Sonra viyadükten sağa sapar Karşıda koca vali konağı Önünde iki polis laflıyor Solda ticari taksinin tehlikeli manevrası Sarı ışık, Kırmızı ışık, Direk Geçersiniz….
Şimdi hastaneye varmadan,köşede O meşhur dolunay pastanesine gelmektesiniz Üçyüz metre kalmıştır İkiyüz metre, Elli metre, Derken , Tam önüne Gelirsiniz, Geçmeden!.....
( Şair Ölümü başlıklı yazı Vedatdündar8 tarafından 6.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.