- Üzülme sen ey çocuk! Her garsonun bir tabak kırma hakkı vardır..
 
  
- Hayat ne kadar garip değil mi? En iyisi adına yakışanı yapıp da hay deyip atmalıyız..
 
 
 
- Bu devirde herkesi düşünen benciller kazanır...
 
 
 
- Hiçbir şeyi gözünde büyütme! Otobüs şoförü koca otobüsü değil, sadece yolu görür..
 
 
 
-  Üşüyen kafana soğuktan buz tutmuş şapkanı takmak kadar saçma ve gereksizdir hayat..
 
 
 
- Olduğun gibi göründüğünde haber ver de bir fotoğraf çekinelim..
 
 
 
- Sen gönlündeki ateşi söndürmek için değil, sırf gökyüzünü ağlatmak için çıkmıştın yağmur duasına..
 
 
 
- Ne kadar uzaktan görsen de korkma! Sen yoluna emin adımlarla devam et. Sonunmuş gibi görünen dağlara da bir tünel açan vardır..
 
 
- Yalnız insanlar neden mi daha güçlüdürler? Çünkü onlar çevredeki insanların yalancı kanatları altına girmek yerine yalnız kalarak gerçek güçlerini fark edebiliyorlar..
 
 
-Kar aktır. Terledikçe yok olur. Karakter de eridikçe insan yok olur.. 
 
( Anlamlı Sözler 2 başlıklı yazı Ümit Zafer tarafından 21.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.