Tarih bugün.
Zamanını nasıl geçireceğini düşünüyordu, işte o anda güneşten kopup gelen bir ışık pencereden içeriye süzüldü. İçeride sessizce oturuyordu sandalyede,ışık gözlerini kamaştırdı. Odanın içindeki aynada bir yansıma gördü, yansımanın gerçek olup olmadığını anlamak için derinliklerine baktı aynanın. Kafasını çevirmeye korkuyordu, kaybolur düşüncesiyle yansıma ve o anda aklına geldi. Bu zamana ait değildi kendisi fakat aynadaki yansıma hiçbir zamana ait değildi. Gülümsedi nedenini bilmiyordu, tepki yoktu yansımada, düşündü. Tekrar aynadaki yansımaya dikti gözlerini, sonra dışarıya baktı pencereden gecemiydi yoksa gündüz mü anlayamadı. Havada farklı bir koku vardı, bir yasemen kokusu sanki saraylardan çıkmışçasına, içini burktu bu koku, bir şeyler anımsatıyordu ama ne olduğunu çözemiyordu. Neredeydi? Nasıl gelmişti? Aynanın aksine bakmıyordu korkuyordu. Kokunun sahibini görebilirdi ama başını çevirecek gücü yoktu, hiçbir zamanda başını çevirecek gücü olmamıştı. İçeriye kaçak bir bakış attı, bir masa, bir sandalye ve bir yığın kitap, yatak yoktu, neresiydi burası ve ayın hangi günündeydi, cevaplanması gereken sorular vardı kendince. Adı Yalnız’dı sanki annesi onu doğurduğu an kaderini görmüş ve Yalnız evladım Yalnız seni demiş. Şu an nerede olduğunu bile bilmeyen Yalnız ilk defa yalnız olmadığını hissetti ama burası neresiydi? Okuduğu bir romandan bir cümlenin içine hapis olmuş gibi hissetti kendini ama huzursuz değildi.Tekrar aynadaki görüntüye bakmaya cesaret edemiyordu çok fazla baktığında kaybolacağından ve gene yalnız kalacağından çekiniyordu fakat görüntünün ne olduğunu anlamasa da içini ısıtan bir şeyler vardı aynanın saydam yüzeyinde ve birde o koku içini burkan o güzel koku.Derin bir nefes aldı kendini uykuda uyuyormuş gibi hissetti ve bir rüyasını anımsadı sanki tekrar o rüyayı yaşarmışçasına herkesin olduğu bir rüya annesi,babası,kardeşi,arkadaşları fakat kendisi yoktu ve o an ilk defa bu kadar derin bir şekilde yalnız olduğunu hissetti Yalnız.
( Yalnız başlıklı yazı Recep Keleş tarafından 23.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu