Benden değil Bu su bu toprak Şu yaraların panzehiri Açan yediveren Benden değil Genzimi yakan bu şarap Serseri ayrılıklar Ahlak yoksunu duvarlar Ve hay huylar Benden değil Şu uzakları yaran sis Sevgilinin hası nazı Sırma saçındaki kurdele Gözündeki sürme Ve aysız gecelerin Vurdumduymaz halleri Benden değil Seni sevmeye cüret edenler Şu adımlarımdaki korkaklık Avuçlarındaki lale gül Ayazın işlemesi tenime Gözümün yaşı Şu havanın sisi boranı Benden değil Aşkın yüreğimi kanatan yanı Hislerimdeki hiçlik Bu yokluk Ve benim sarhoş hallerim Benden değil Uykumda adına tutulan çetele Beyaz sayfadaki leke Benden değil Şu beklenmedik ölüm Sendendir gülüm sendendir Ne basiretsiz itibar Ne lümpen yalanlar Ne de pragmatik yaklaşımlar Keşmekeş tavırlar Sabahındaki öpüş Kızılın mavisi Ve saat kuleleri Benden değil Terleyen parmaklarım Ne zehirli akşamlar Ne de yıldızlardaki ışıltı Adındaki harfler Sokaklardaki afiş kan Yollarda han Ceplerimde isyan Ağzımdaki küfürler Titreyen yosma Kıyıyı döven deniz Denizde kum Benden değil Gönlündeki zevk sefa Şu masa şu mesken Şu geceme nokta koyan yalnızlık Benden değil Bu şadırvan bu özlem Ve içime çöken meram Dilindeki söz Elimdeki kağıt şu kalem Bu şiir bu başlık benden değil…
( Benden Değil başlıklı yazı Barane tarafından 19.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.