Kime sorsam bizi tanımadıklarını söylüyorlar. Baksana sen az bilmişlere! Bizi tanımamak mümkün mü? Kitaplarda okuduğu, filmlerde seyrettiği, çevresinde gördüğü aşkları tanımadıklarını iddia ediyorlar. Gel de gülme. Gel de artık el âlemi bize güldürme…

 

Gidişin anılar tarihimin en kötü günüydü. Yağmurlu bir akşamdı. Dışarıya atmıştım kendimi. Ne sen yanımdaydın ne de beni yağmurdan koruyacak bir şemsiyem vardı. Sabaha kadar rahmet içip sarhoş oldum. Ayyaşlar gibi dolandım sokaklarda. Seni aradım. Sanki hiçbir şey olmamış gibi, yine aynı tebessümle açtın telefonu. Halimi hatırımı sordun. Görenler hala sevgiliyiz sanacaklar. Oysa bir haftaya kalmaz evleniyordun.

 

Kimsesiz oldu her akşamüstü. Saçlarımda dervişliği aratmayacak olgunluk. Kar yağıyor sandım. Haziran yağmurlarında ıslanırken…

 

Söylesene sevgili ne haddine yazımı kışa çevirmek… Ölümle tanışmam erken olsa da, alışmam zaman aldı. Kimi sevdiysem sende vücut buldu. Sen gibi giyinip sen gibi yürüdüler. Sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatımdan çıkıp gittiler. Sahi hiçbir şey olmadı mı?

 

Biz, biz olmadık mı hiç. Kendimizden bile sakınmadık mı sevdamızı. Öyleyse niye bu gidiş. Nereye bu amansız gidiş.

 

Papatyalar boynu bükük kaldı. Ne zaman papatya falı baksam, beni sevdiğini söylüyorlar. Ayıp olmasın diye umut veriyorlar. Oysa aklım unut diyor. Kalbim desen senden başkasına razı değil. Hangisini dinlesem yanan benim. Azalarım da senin gibi zulüm ediyorlar bana…

 

Bir kâğıt bir de kalem. Beni yarı yolda koymayan, beni tüm mızmızlanmama rağmen kabul eden… Sen beni bıraktın. Aklım beni düşünmeyi bıraktı. Bense artık kalbimin sende oluşunu anladım. Eğer yazmazsam yine başına bela olacağım. Başına bela olacağıma, yazılarıma eda ol.

 

‘’Tarihi geçmiş ürünler çöpe atılır. Kalbimde olsan da yanımda yerin yok…’’

 

( Tarihi Geçmiş Aşk başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 23.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.