Sen koca okyanus, bense o okyanusta bir damla su…

Kalbimin derinliklerinde saklı olsan da, kimselerden gizlemedim sana olan aşkımı. Aşkımda sen koca okyanus, bense o okyanusta bir damla suyum… Sen olmasan bende olmam…

 

Sen yokken hayatım koca bir hiçti. Seninle bir şey oldum. Şimdi yoksun ya, hiçbir şeyim yok!

 

Yaşım küçük olsa da, yaşamım büyüktü. Seksenlerden kalma aşkım. Hani uzaklarda olan bir akraban için kaset doldurulup yollanan zamanlar. Şimdi dakikasına yollanan mesajları, eskiler bir tanesi için altı ay bekliyorlardı. Ben altı aya razıyım. Yeter ki bir haber gelsin senden.

 

Soba üzerine konulan kestane nasıl sıla doluysa, soba üzerine konulan mandalina kabuğu nasıl sıla kokuyorsa işte tıpkı öyle bir özlemle özlüyorum seni.

 

Yastığımın altında hala fotoğrafın ve kitap rafımda benim için doldurduğun hatıra defterin. Artık yoksun. Bakıp bakıp gözlerimi dolduruyorum. Hiçbir şeyin tadı yok. Elimi neye atsam sanki sen uzatıp da vermiş gibisin bana. Çay içerken bile bana demlediğin çaylar geliyor aklıma. Nereye kadar gider bu böyle inan hiç bilmiyorum. Tek bildiğim ömrüme kezzap sanki yokluğun. Rüyadayken gökdelenlerin üzerinden aşağıya düşüyormuşum gibi...

 

Eskilerde yaşasam da yeniliklere kapalı değilim. Gel yeniden başlayalım. Hiçbir şey olmamış gibi. Sen benden gitmemişsin, başka bir adamın elini tutmamışsın gibi…

 

Sana öyle bir gel derim ki, Mevlana’nın sözü bile askıda kalır. Beni buna zorlama güzelim. Zor görme bana dönmeyi. Bir yüzük unutturabilir mi bana seni. Nişanesiyken aşkın alınyazımın…

 

‘’ Yüzükler takıldı. Sevgililik bozuldu’’

 

( Bir Damla Su başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 23.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.