Yıldızları koparılmış düş mahzenimde Gözlerimi kapadım sensizliğe Hep bir yanı eksik anılara Paramparça hatıralara kanadim Hayallerimin yerlere düştüğü yerde tükenirken umutlar Heybetimden utanmadım Ağladım Ağladım...
Her kuytu köşe tanır Harabeye dönmüş evler Yan tarafa yıkılmış duvarlar Soğuk duvarlarının her tuğlasında ki mahzenlerden sor beni. Kapılar kapanmış içimde ki fırtınalara Ve karanlıklar tanır olmuş gölgemi Rahmine saklandığım düş sokağında İçimde sönmeye yüz tutarken kandilim Ağladım Ağladım...
Sabah ezanlarına müptela etti bütün gidişlerin beni Hasretlerine kalın siyah perdeler çektim Şairliğim öldü aşkın finalinde sessizce Elimde sana dair aciz şiir kırıntıları Eğilmeyen başımı eğdim önüme Gözlerime ölü toprağı serpilirken Hırsımı gözyaşlarımdan alıp alıp Ağladım Ağladım...
Gözlerine ışıdığım vakitler ne kadar çabuk eskidi Unutuldu varlığımdan güç aldığın saatler Ömrüme mihenk taşı diye dikmiştim oysa seni Sen kaçışlarının telaşını yaşıyorken Geride kalan boynu bükük erguvanların yapraklarına Ve her tadı genzimde buğu buğu kokladığım çiçek bahçelerimde Ağladım Ağladım...
Gökyüzüne gözyaşlarımı asıyorum birer birer yıldız niyetine Sitemlerimi sıralayıp bahtı kara Cudinin eteklerine Artık inaniyorum mesafelerin kifayetsizliğine Kumdan kalelerim işgal edildi Ve son perde kapanırken gözlerimin önüne Dilimde Rab'bime sıra sıra ayetler İçimde öksüzlüğümle Ağladım Ağladım...
Şimdi ellerim her renge dokunuyor Kızıl,sarı,mor... En çokta siyaha…
( Ağladım başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 19.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.