Ülkemiz dehşetli acı günler yaşıyor. Görsel ve sosyal medya arsız bir şekilde her türlü utanmazlıklarını sergiliyorlar. Bu günlerde özel günler kutlamak, kahkahalar atmak vicdani ve insani olarak toplumu incitiyor yaralıyor. Sayfamdaki tüm dostlara ricam ve uyarım; lütfen sahte mutluluk resimleriyle acımıza tuz basmayın. Şefkat merhamet sadakat gibi insan kalabilme hasletlerini diri tutalım, ölmeyecek gibi yaşayıp; ölüm var diyen fetvabazlardan olmayalım.
Gaflet erbabından şefkat beklenmez ve sizi anlamayanlardan uzak durun; hassasiyetlerinizde tepinirler.
Mehtapsız Manzaralar
Göçmen kuşlar gibiyiz rızka uçarız bir bir
Tedbirler çağrışımlar uçuşlarda yeşerir Budur kader şarkısı tedbirlerle beslendik Beslendikçe her lahza takdirlere yaslandık
Takdirlerdir sahrada bizi taşıyan zemin Her şey kendine mahsus her şey bize yad emin Emaneti hıfzedip teenniyle süslendik Beden irfan ve ruhla tevekkülle ıslandık
Çok şey zıddına dönmüş ürkütüyor bu halet Vardır belki hikmeti belki hüzne delâlet Mehtapsız manzaralar seyrettikçe uslandık Sonsuzluk hasretiyle tefekkürle hislendik
( Mehtapsız Manzaralar başlıklı yazı ÖE.Micingirt tarafından 28.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.