Muhabbet Eden İki Gönül   -1


 Muhabbet Eden İki Gönül-1

 

-Hayatım beni aşkla sevmene gerek yok, aşkla sen sevince ne yapacağımı şaşırıyorum. Normal olman yeterli!


-İşte o yeterli benim için vasat oluyor, yeterli olmak için aşkla sevmek gerekir.


-Yok, hayır buna gerek yok! Bak etrafına aşkla seven kaç kişi var?


-Ben varım ya hayatım, bu yeterli gelmiyor mu yetersiz olana? Seni aşkla sevmeyince kendime yeterli olamıyorum ki! Gelecek olarak beklediğim sevinç bana gelmiyor.


-Bu bizde eksik değil ki!


-Öyle ise uykuya dalarak bize öldüğünü söyleyen, nefsimizle keder neden aniden ortaya çıkar?


-Sen tamamen ışık istiyorsun, az ışıkta loş oda da bize yeter.


-Işığın tamamı bizi kapsamıyorsa, içine almıyorsa nasıl o anımıza aydınlık diyebiliriz ki?


-Bırak az karanlıkta ellerimizle yönümüzü bulurken, diken batsın kanatsın ne olacak ki?


-Kan akarken, ölüme yaklaşırken gözlerimizdeki perdeyi aralayarak perde açılmadan önce aydınlığa doğru yürüyemeyiz ki! Seni aydınlığa doğru götüremez isem, bende karanlıkta kalmış olmaz mıyım?


-Hesaplarız her şeyi santimi santimine olmaz mı?


-Aşk hesap işi değil, nasip işidir, kendini adayarak aday olduğunu gelişiyle ispattır. Sen beni ararken beni seni ararken bulmadın mı?


Mehmet Aluç

 


( Muhabbet Eden İki Gönül -1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.