Âfâk hüsran içinde mahzun duygular ağlar Ufku kuşatmış mehtap hüzün neyin nesidir Ezberlemiş melekler adını yazmış çağlar Ademin nefesinden bir çığlığın sesidir Canhıraştadır gönül karanlıktadır A’raf Kuşatılan ömürde saadettir bertaraf Muhabbetin kaynağı, ince gönül ağrısı Şifâ olmaz derdime Züleyhâ’dan gayrısı Hüsran içinde âfâk mahzun duygular ağlar Feryâd eden çığlıklar tebessümleri bağlar.
Hayal meyal duygular yorgun beden asûde Niyâz kalpte tutuklu dil terennümden acîz Arzular girdabında yâre teslim irâde Sözün tılsımı bozuk perdesi yırtılmış giz Serabı kucaklarken aşkla kavrulan deli Efsaneleşir sevda mecnunu eder velî Ulaşınca yüreğin meftun eden çağrısı Kulak vermez bu sese Züleyhâ’dan gayrısı Duygular hayal meyal yorgun beden asûde Halimi anlatmakta mecalsizdir ifâde.
Özlem yağmurlarını taşıyorken bulutlar Kelebek kanatlıdır sevdanın cazibesi Firak kasırgasıyla sürüklenir umutlar Hevesin tandırında alevlenir izbesi Hüzzam bestesi olur muhabbetin türküsü Yazılır yâr eliyle hüzün dolu öyküsü Ecelim olsa bile maşuğun başarısı Sefâ sunmaz gönlüme Züleyhâ’dan gayrısı Özlem yağmurlarını taşıyorken bulutlar Baharı çöle döner çığlık olur sükutlar.
Hüzüne doyar gece ağarıyorken sabah Yürüyor bedenimde bitkin aşkın gölgesi Yüreğim vuslat ister sonu olsa da günah Hasret bir cehennemse aşk değil mi imgesi Bülbül güle aşıksa umutlar derya olur Maşuk kaf dağındaysa aşığa rüya olur Gönül dağı pusludur kar boran dışarısı Dağıtmaz sislerimi Züleyhâ’dan gayrısı Doyar gecehüzüne ağarıyorken sabah Tutulur da güneşim zora girer inşirah.
( Züleyha 3 başlıklı yazı MİMAREFE tarafından 8.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.