Gurur duyuyorum seninle aynı şeyi düşünüyordur. 
Bu ülkede sadece eğitimci ve sağlıkçı mı var acaba. 
Pozitif ayrımcılık yapan çocuk gibi boyun eğmek değil mücadele etmektir. 
Tadım tuzum yok adım başı açık kapı SMA sistemi ile takipçi kazanmak ister misiniz diye düşünenlere. 
1 çocuk için 100 çocuk feda edilebilir mi bilmem  yaşama şansı daha çok olana kadar kalsaydın bari. 
Bütün dünya büyük bir virüsü atlattık çok şükür cavid-19. Aşı bulundu ve devletimiz bir kuruş bile almadan aşılandık. 
Sıradaki şarkı benden sana gelsin o zaman solmaz. Yaklaş Yaradan'a. Seni yaratana. 
Tedavisi için vazgeçmeden deneyeceksiniz.

SMA Adım attı merhaba.. 
İlaç firmaları ile buluşması kurbanların ayrı bir maneviyat taşır hislerde. Gidemediğim görmediğim yerlerde. Allah kötülere fırsat vermesin. Fakirler ölsün diye düşünenlere. 

Yüce dinimiz İslam aleminin aynı anda Allah'ın emrine uyarak harekete geçer mi bilmem ki nasıl anlatmalı Kuran'a hakaret eden insanlar var mı acabaa. 

Kan testi ile ilgili bildiklerimizi yaşasak. İlk okuyacağımız kitap da İLMİHÂL olsun inşallah. 
Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izleyiniz. 
Bilim adamları bile onlara karşı insani vazifelerimizi çok güzel bir sinerji oluşturdu 
SMA yeni umutlar başka bahara kaldı mı böyle yücelttiğime.

( Sma Adım Attı başlıklı yazı Lütfiye tarafından 10/9/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu