StartFragment-->

Mekke Fethedilmedi

 

Filistin'e saldırıyor lanetli kavim. Ağırdı sancılar şiddetle artıyordu ölüm sayısı kadın çoluk çocuk var mı demeden. Kin nefret kusuyordu kutsal topraklar üzerinde yaşatmak istemiyordu kendi kavminden olmayan hiçbir kimseyi.

 

Dünya 5'den büyüktür diye boşa dememişler. Adalet mülkün temelinde kalmamalıydı, artık temelinden çıkıp yeşillen meli çiçekler açıp Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya olmalıydı.

 

Azgın azmış kudurmuş nefisleri durdurup çeki düzen verip fabrika ayarlarına döndürecek insanlığı İslâm ı yetim bırakan biz Müslümanların tam olarak İslamı anladım sanmamızdan kaynaklı olabilir mi acaba bütün bu sorunlar.

 

İsrail zulmüne dur demek lazım ama çocuklar ölsün önemli değil canım benim ya ne güzel işte bu yüzden Devlet Terbiyesi...

HALK dilinde tüy bitti.. İzm'lerin hiç biri dünyaya hükümdar olmaz ki böyle yücelttiğime.

 

Kendimi bildim bileli 50 yıl geçti ve bu savaş bitmedi mi daha Mekke Fethedilmedi ki... Lütfen seferler arttırılsın. Yeterli değil. Konumuz mağduriyet karşısındaki rasyonel davranış olarak ne iş yapıyorsun?

 

Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.

 

Siyasi ve stratejik yönetim kurulu düzen ver.

 

Türk milleti zekidir.

 

Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye için vazgeçmeden deneyeceksiniz. Arabulmak islamda çocuk hakları saklıdır.

 

Beraber yaşama sevinci kültürünü artırmak amacıyla toplumda bir yerimiz olduğunun göstergesidir. Yaygınlaşması içinde besler mutluluk çiçeklerini.


Vatan kadar kutsaldır Mekke Fethedilmedi daha yeni uyandım...


Ve sözlerimi şu an Elbistan Devlet hastanesinde yoğun bakımda yatmakta olan kıymetli Hocam Hanifi Kara'nın bir şiiriyle son veriyor, Rabbim acil şifalar versin inşallah. Dualarım sizinle Hocam.


Ayrıca, Ayrıca; Elbistan Devlet Hastanesi Baş Hemşire hanım Gülcan Bakıcı’ya göstermiş olduğu hassasiyetten dolayı çok teşekkür ederiz.

 

Selâm Götürün

-Hac ve Umre yolcuları

 

Yola çıkan; umreciler, hacılar

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

Emmi/dayı; hala/teyze, bacılar

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

 

Çok şükür inandık bizler son dîne

Kalbinde yer verme; nefrete, kine

Gözümde tütüyor, Mekke, Medine

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

 

Mânen ışık saçar güneşe, aya

Kim ki Ondan uzak, o kalır yaya

Son Resul’e, mis kokulu Ravza’ya

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

 

Kefeni andıran ihram giyerek

Zemzemden içerek hurma yiyerek

Kâbe’nin dışında lebbeyk diyerek!

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

 

Özü kalpte saklı sevgisi dilde

Burcu burcu eder, kokusu yelde

Mânâ ile yüklü o kutsal belde

Bizden Beytullah’a, selâm götürün.

 

Kimseyi üzecek kem söz söyleme

Sakın; cedelleşme ham söz söyleme!

Ne olur kalp kıran, zem söz söyleme

Bizden Beytullah’a, selâm götürün…

Siz bizden Ravza’ya, SELÂM GÖTÜRÜN…

( Mekke Fethedilmedi başlıklı yazı Lütfiye tarafından 10/11/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.