Kim istemez ki rahat edeyim, şırıl şırıl akan billur ırmakların olduğu her iki kenarcığında bağlar mahallesi satılık mı acabaa. Avını avlayana kadar hakem heyeti merhaba öyküm.

İslam ile ilgili bildiklerimizi yaşasak yeterli olur musunuz lütfen beni yanlış anlama ama ben seni çok seviyorum. Cuma günü de ödül almıştır. İzmir’de hâlen eski foca.

Dualarım sanadır. 
Allah'a hamdü senalar olsun inşallah. 

Allah'ım
Sana sığındım
Sana güveniyorum
Sabırla Tevekkül ile
Sana yönlendiririm.

Yanlış yollara düştük kalktık şimdi de çok sayıda mülteci ve muhacir ile yaşıyoruz.
Mülteciler konusunda insanlık ne yaptın bugün Müslümanların tam olarak İslamı anladım sanmamızdan kaynaklı olabilir mi acaba.

Yeryüzü şekilleri bozuldu 
Parça parça olmuş milletin
Hayat hikayesi 2023 
Çar çakallarla dans ediyor. 

Kazık kadar oldukda
Gökyüzünün direkleri
Dağ gibi dimdik ayakta duramıyorum.

Küçük bir su'r denemesi
ZERRE KADARSIN işte
Zelzele ile serap oldu
Eş dost acı söyler.

Beyaz namaz örtüsünün tatlı tatlı dalgalarını bilir misin sarmaş dolaş oldum El fa fa hangi surede geçiyor. 



( El Fa Fa başlıklı yazı Lütfiye tarafından 27.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.