-          Merhaba Murat

-          He ney! Ne dedin Mehmet?

-          Merhaba dedim ne düşünüyorsun?

-          Bir kız arkadaşım olsun diye hayalini kuruyordum.

-          Eee vardı ya, Demet’e ne oldu?

-          Ayrıldık.

-          Neden?

-          Çok kaprisliydi.

-          Yaaa! Önceki Hatice’nin neyi vardı?

-          Düşünceleri farklı birazda asiydi.

-          Ya Gökçen’in neyi vardı?

-          Biraz şişman ve gözlerinden hoşlanmıyordum.

-          İyide Murat sana nasıl bir kız bulalım?

-          Sarı saçlı uzun boylu…

-          Dur dur tekrar sayar mısın?

-          Sarı saçlı, uzun boylu, mavi gözlü veya yeşil gözlü, beyaz tenli, çok kibar, tatlı dilli, uysal eee sen beni dinlemiyorsun.

-          Dinliyorum dinliyorum not alıyorum.

-          Ne notu alıyorsun?

-          Fabrikaya sipariş için.

-          Ne fabrikası, ne siparişi?

-          Tabi ki kız siparişi.

-          Ya saçmalama sende.

-          Sen saçmalayınca oluyor da bene saçmalayınca olmuyor mu? Hem söyle bakayım bu saydığın gibi bir kızı nereden bulacaksın?

-          Belki de vardır.

-          Bak oğlum o bir hayaldir.

-          Sende hep gerçekçi düşünürsün.

-          Murat gerçekçi düşünürsünü var mı? Bir birimizin eksiğini bir birimiz tamamlamayacaksak insan olmanın ne anlamı kaldı?  Elbet eksiğimiz olacak. Bir birimizin eksiğini tamamladıkça mükemmel insan mükemmel toplum oluruz.

                                                      

Yazılış tarihi Ekim 2002

İlk yayını Ocak 2024

( Mükemmel Kız Arıyorum. başlıklı yazı mehmetgarip tarafından 11.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.