Selef elveda derse halef de elveda der.

 

 

Selef olan göreve elveda diyerek başladı.

Aynı masanın etrafında çalışan görev yapan insanlardı.

Selefin adamları kimlerdi, halefin bunu öğrenmesi emin olması şarttı.

Görev değişimi zamanı gelmişti.selef elveda derken.halef bayrak değişimi.

Bakanımızın bıraktığı yerden gibi konuşarak.konuyu bağladı.

Selef’e görevde kalmasını istediğiniz isimleri söyleyin deyince.

Pratik zekalı bir halef olduğunu, emin olduğu işlerde var olduğunu

Dedikoduya inanmadığını ispat ediyor.ilk imzasını selefin adamlarını

Kapıya koyarak yapıyor . o gün bu gündür görüşmedikleri  söyleniyor.

Sosyal güvenlik kurumunu yönetmek zordur.biliriz lakin.

Emekliler dullar ve yetimler ellerindeki tek silah olan bedduayı kullanırlar.

Selef ,halef anlamazlar.unutmamalı gün gelir bu insanlar lazım olur.ELVEDALAR.

 

 

( Selef Elveda Derse Halef De Elveda Der. başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 19.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu