Tekrar merhaba dostlar,

İletmiş olduğum şiirlerime göstermiş olduğunuz ilgi ve olumlu yorumlarınız için sizlere en içten teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.

Ancak sizlere belirtmem gereken bir şey daha var, bildiğiniz gibi ben görme engelliyim.

Tüm  şiirlerimi öykü ve romanlarımı Jaws adındaki görme engellilere ait program yardımıyla yazıyorum.  Bu konuda endişeniz olmasın.

Ancak her türlü yazımı sizlere ulaştırabilnen için yardım almak mecburiyetindeyim.

Bu yardım bana, oğlum Orhan Atatop tarafından yapılmaktadır.

Sizlere bu satırları yazmaktaki amacım şu, tüm yorumlarınıza ve eleştirilerinize her zaman anında yanıt veremeyebilirim.

Eğer yorumlarınıza bir yanıt veremediysem lütfen bunu kibir olarak düşünmeyin, engelime verin.

Örneğin şu an da bulunduğumuz platformdaki dosyayı açıp bana gösteren ve şiirlerimi sizlere ileten oğlumdur.

 En içten sevgilerimle.

( En İçten Sevgilerimle başlıklı yazı osman--atatop tarafından 25.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu