Uzun uzun yazamıyacam maalesef. 
Eskiden zalimin çok sayıda maskesi vardı, bukelamun gibi ortama göre maske takardı. Artık maske takma ihtiyacı bile hissetmiyor.  Zalimliğini açık ve net haykırıp zülmü icra ediyor. 
Zalimi zalim olarak bilmeyen, zülmü zulm olarak tanımlamayanlarda zalimi şakır şakır alkışladılar, şahit olduk. 
Zalimlerin zulmü hüsranla bitecek, amenna ve saddekna. 

Zalimi zalim olarak tanımış, zülmü de zulm olarak kabul etmiş ama  en azından yaşananlara üzülmeyen, buĝz etmeyen en basitinden bir kaç ürünü boykot edemeyen milyonlarca müslümanın sonu nasıl olacak acaba?

Neticeyi kelam, zalim de belli mazlum da belli. Mazlumun yanında değilsen bilki zalimin safındasın! 

( Safımız Belli Mi başlıklı yazı hotamisli tarafından 11.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu