İçimdeki Narin Bir Damla


Son mavisi düşerken gözlerimden kederimin, ne olur bana sonsuzluğu sorma çocuk. "Uçsuz bucaksız okyanus, içine sığdıramayacağın kadar gök, gözlerinin görebildiği kadar kara" desem inanacak mısın?

De
ğersiz değer, dünya
Nefes alıp vermek, ya
şamak
Perde perde oyun, hayat
Evrende varl
ığın, anlık
Anlama, bana sonsuzlu
ğu sorma çocuk.

Hadi gidelim. Bu nefes bize fazla, bu konu
ştuklarımız bize fazla çocuk. Hayat bir başka oyuna yeni yeni perdelerini açarken, bir kulenin zindanlarında kilitlediğimiz duygularımızı da alalım yanımıza. Beyazlar üstümüzde kirlendi çocuk. Gece ve ölüm giyinelim. Yağmur ve hüzün takalım kısacık saçlarımıza. Elimizde bir çay, bir sigara. Dudağımızda yine o hüzünlü şarkının ıslığı.
Hadi g
ülümse çocuk, yoksa ben nasıl yenilenirim.

Adımlarım dost gecenin içinde yankılanırken, sekiz ya
şının boyu uzasın, gölge yerine dünyanın üstüne.
Toprak kadar sessizce, dingince, saklayabilseydim ke
şke çocuk, içimdeki insan artıklarını. Kara azan dolu bakışlar gözlerimin bebeğinde duran. Hadi benden git desem de Cennetin  Irmaklarına, bilmem kaçıncı şizofrenliğim ayaklanıp tüm gitlere gel diyor. Gel gitlere, medcezirlere boğuluyorum, boğulmakla yüzmek arasında.

 

Yaşamaktı oysa senin adın

Tek bir notaydın hayatın bilinmezliğinde

Okyanussun oysa

Kocaman bir senfonisin şimdi

"Ölüm nedir" diye soran herkese.


Ne çiçek kadar masum ne de toprak kadar sükût olamamışım.

Zift gecede, gözlerime hüzün yapışıyor.

Her gülümse diyene gülüyor

her gülümse şarkısıyla ağlıyorum.

Hayatın içinde neyi aradığımı, kime dost, kime umut, kime kahkaha, kime nefret, kime öfke, kime sevda olduğumu bilmeden

Narin bir sevdanın ateşiyle yaşayacağım geride kalan günlerimi.


Rahman, Canilerinin Cehennemde yakılışını Cennetten izletsin sana...


demir-ci 

 

( İçimdeki Narin Bir Damla başlıklı yazı DEMİRCİ tarafından 9.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu