Fabrikasyon Cereme

Sosyolojik pisikolojik kriminolojik ve kültürel çöl çoraklığının en hastalıklı iyleşmez ve ıslah olmaz vakasıdır; üstüne kalıbına ve hatta en dip kılcal damarlarına bin yılların yobazlığını acizliğini kundakçılığını tetikçiliğini gericiliğini karanlığını muhtaçlığını sefaletini uşaklığını yancılığını yardakçılığını tüm rica minnet muhtaçlığıyla kendine yediren beslemeliliğin yüksünüp gocunmadan baskılanmış kolayca güdülebilir kalabalıklara bünyesinde taşıdığı ölü soğukluğunu çökertip çullanarak; aydın çağdaş ilerici bilgi beceri hukuk ve liyakate dayalı Türklük, Türkiye ve Türkiye Cunhuriyeti’ yle kendilerine buyrulan yağma yıkım bozgun proğramları kundakçılığı ve piyonluğunu kusursuz hatasız yüklenip yerine getirmekle ayarlı kurulu kargaşa kutuplaşma ayrışma projelerinde tarih boyunca hep hazır düzenekli olanlardı ki….

Zekeriyamıymış neymiş, Uluslararası donanımlı ve yerli işbirlikçilerinin ortakça kotardığı Kenan cuntasına kadar sağ -sol çatışmalarından Din Bezirganlığı’ na saklanarak durumun tümünü fırsattan ganimet toplama istifçiliğiyle devralan BOP Eşbaşkanlığı yönetim ve denetimine Mehepe ‘ yi ve Yeni Ceheoe’ yi her numaraya siyasetin yedekten yandan susturucu sibobu ve destekçi silahı olarak kullanıp, ülkenin tüm birikim kazanım ve zenginliklerini bir avuç ve her ganimet mülküne ortak soyguncu talancı vurguncu işgalci tecavüzcü bölücü çıkarcı hırsız haydutluk haramisine sorunsuz sıkıntısız peşkeş çekmeyi kolay kılmak için kültürden dilden ilimden eğitimden hukuktan saygıdan aidiyetten kimlikten karakterden ve kişilikten uzaklaştırarak;  özenti gösteriş ve magazin bağımlılıklarının kulu kölesi edilen toplumsal çürümeye Anayasayı Atatürk’ ü, Türklüğü ve Türkiye Cumhuriyeti’ ni topyekün yıkımların ilk ve hiç değişmez hedefine koyan hainliğin sicil şeceresini güttüğü güruhtan alıştığı üzere ‘ Ahmağa Söyler Gibi..’ ceht ve cüretten Türk toplumunun hassasiyet nabzını yokluyormuş…

Yıldızı kalıbı kişiliği ve kimyası bir türlü yaşadığı toplumun huzuru aydınlığı geleceği güvenliği istikrarı ilimi paylaşımı dayanışması mutluluğu can yakınlığı ve ortak kardeşliğiyle barışmayan, kurulu projelerin ortak karakteri , fırıldaklık ve uşaklık diyetidir,Pekaka , Fethulmetal , Cümle Tarikat veya Hizbul Zekeriyya, hangisinin mal olduğu ve kodlandığı ihanet maskesini kazısan, birinin pusuda yatan etek altından diğer beriki hortlayıp çıkacaktı.

Atatürk, Türkiye ve Türkiye Cumhuriyeti aidiyeti bağlılığı ve sevgisiyle, Türküz, burdayız, Farkındayız bilesiniz…!

 

..lafin daha ötesi siirin hakkiydi herdaim..


FABRİKASYON CEREME


Kafa sıyırtan
Dudak uçuklatan
Ömür morartan
Üç kapı ötesi
Didik didik düzenlenmiş dünya hayatıyla ilişkin raporda herkes ölüşürken nedensellik hep sağlam kalıyor
Nedense
Yahut bir taş atımlığı ara bozucu mesafelerde tangur tungur sürüklenmeye bırakılmış son süratlerde
Insan kısmına denk gelmiyorduysa kişi..
Kadın erkek karmakarışık
Kadın erkek konu komşu yerli yabancı uzak yakın tanıdık tanımadık hep birden ucuz işlere pahası büyük piyasalar bozarak
Karmararışık…
Kadın erkek çol çocuk genç ihtiyar hadım bücür azman kabız ölü diri kör topal
Eşleşmiş kontrollü çürümelerin nezaretinde geçmişin hesabını geleceğin çıkmazından görmeye
Kumbaradaki
Zuladaki
Kalıptaki
İniim inim fabrikasyon ceremedeki
Ve istif çanağındaki çukurlaşmalara doluyor boşalıyor, deşiyor didiyor, gidiyor geliyor, ölüyor öldürüyor fakat..
Yalama olmuş bir kere çark ve çevrim yaaa
Hiç kimse sen ne yapmak istiyorsun cevabını kendinden bulup bilmiyor
Kadın erkek soyut somut soydan sicilden körtopal
Sapık lisanlarla hatıl hatıl
Kendine yatırdığı tazminat birikintisini hepten kin güdümlü daralmışlıklara ödetmeye
Tezgahın üsttekileri şahane yayılmış
Gıcır gıcır parlak ve şatafatlı döşemelerin kostüm dekoru fabrikadan çıkma insan ama
Altaki çürükleriyle bozulmuş bir kirin pörçük bölük çirkeflik satmaya ve çöp kokuşmuşuna
Makas aralandı
Sigorta attı
Hat koptu
Devreler alaflandı yandı madem
Çalışacak ama marş basmıyor ateşleme de sıkıntı var ileri doğru hamle yapan geri vites kendi kendine takılıp stop ediyor
Kabuk tarafı…
Gövde bölümü
Üst kısmı
Yan
Ön
Arka
Her cepheden keleğe gelmiş paslı kirli bakar gider vaziyet
Hayatını sürükleyen tabutuna bağıra çağıra kır şu kilidi, boz yemini, sıyır kayışı, kaldır örtüyü çöz düğümü
Herkes ölürken biz ne güne duruyoruz gibisine dağıt çerçeveyi çek bıçağı sök tıpayı zarhoş et şişeyi açığa çıkar şifreyi
Detaya gir detaya…
Detaya sokul gir iyice bir nedenler ve niçinler içinde var mısın
Sen misin
Ölü müsün
Anlayınca eceli çağırır doktor raporuna bizzat haber verirsin
 
Seyfi Karaca….. Eylül/24
( Fabrikasyon Cereme başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 19.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu