Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 13.10.2024
Okunma Sayısı : 647
Yorum Sayısı : 21
Günün Yazısı

Bu Yazı 14.10.2024 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.

Her  zaman  çok  uzun  yazılar  yazan  ben  bu  sefer  gayet  kısa yazıyorum:

Edebiyat  Evi  sitesi  Dingo'nun  ahırı  değildir.

Siteyi  Dingo'nun  ahırına  çevirmeye  çalışanlar  geçmişte  olduğu  gibi  önce  uyarılır,  sonra  davranışlarında  ısrar  ederlerse  siteden  uzaklaştırırlar. 

Nezih  bir  siteyi  Dingo'nun  ahırına  çevirmek,  Çöpünü  ve  safrasını  bu  siteye  boşaltmaya  kalkmak  hiç  kimsenin  hakkı  da  değildir  haddi  de...

Niyeti  Edebiyat  yapmak  olmayan  her  kim  varsa  onun  yeri  asla ve  kat'a  bu  site değildir. 

Ve  son  olarak:

Bu  sitenin  editörü olduğum  halde  ben  bile  vazgeçilmez  değilim.  Hiç  kimse  de  kendisini  vazgeçilmez  zannetmesin. 

Her  kim  olursa  olsun,  sitenin  huzurunu  bozmaya  çalışanlara  asla  müsamaha  edilmeyecektir

Görülen  lüzum üzerine tüm  site  sakinlerine  önemle  duyurulur. 
( Edebiyat Evi Sitesi Dingonun Ahırı Değildir. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 13.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu