Sırtımı yakan güneşe aldırmadan yolda yürürken fark ediyorum seni. Karşıdan bana doğru geliyorsun. Hava sıcak, bedenim sıcak. Bu güzel havaya rağmen burnumu çekiyorum. Hastayım, yine soğuk algınlığı; iki haftada bir tekrarlayan.

Yaşaran gözlerime inat bastığım yeri görmeye çalışırken başımı kaldırıyorum. Gözlerim, gözlerinle çarpışıyor.

...

Dünya dönmeye başlıyor.

Saniyeler birbirini kovalarken gözlerimdesin. Burnumu çekerken gözlerindeyim.

Yanımdan geçerken sen; gözlerindeki garip ışığı görüyorum. Buğulu, mavi ışığı. Beni gözlerine kenetleyen garip pırıltıyı görüyorum. Biraz buruk, biraz acı. "Yakalandım!" dercesine.

Tam ben "Affedersin, yakaladım." Diyecekken

Uzaklaşıyorsun...

Uzaklaşıyorum...


12 Şubat 2007
Elif Ayvaz
( O Na başlıklı yazı elif-ayvaz tarafından 27.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu