O yaz tanışmıştım onunla Sanki yıllarca birbirimizi tanıyormuş gibiydik,sonunda aradığım aşkı bulmuştum.

Yine gece karanlığında sahilde yaktığımız ateşin başında gözlerimiz konuşuyordu...
Birden ayağa kalkarak ateşin üzerinden atlamaya başladı,bir yandan da çığlıklar atıyordu,bu oyunu nefesi kesilinceye kadar sürdürdü ve yorgunluktan adım atacak hali kalmayınca gelip yanıma sırt üstü uzandıı, saçları yüzünü örtmüştü.
Kalp atışlarını duyordum,bir süre öyle yattıktan sonra yüzünü örten saçlarını geriye doğru topladı ve gözleri uzun beyaz eteğinine takıldı eteğin uçları hafiften yanmıştı,kestane rengi gözleriyle bir eteğine birde bana baktı...
Yanan eteği değildi sanki ben yanmıştım.
Aniden gecenin karanlığında denize doğru koşarak kendini suya attı,dalgaların sesi daha güçlü duyulmaya başlamıştı,endişe ile denize girip onun yanına doğru yüzmeye başladım.
Karanlıkta iki gölge dalgaların arasında sanki dans eder gibiydik,birbirimize sarılmış kendimizi suyun kaldırma kuvvetine bırakmıştık...

Mutluluk işte buydu ay tam tepemizde aşkımıza şahitlik edercesine pırıl pırıl parlıyordu.
Dünya umurumuzda değildi eskilerin dediği gibi iki gönül bir olunca samanlık seyran olmuştu.
Islak ve tuzlu dudaklarımıza sanki deniz feneri yol göstermişti ,yanan titreyen buseler karanlıkta karşılıkıklı birbirini buldu.

Artık çıkalım diye fısıldadı, üzerimizden akan sulara aldırmadan tekrar yanan ateşin yanına kumların üzerine uzandık, kıvılcımlar sanki yanan ateşten çıkmıyordu,o kıvılcımlar bizim gözlerimizden çıkıyordu.
Allahım!!!
Ellerimize nar
Gözlerimize kor düşmüştü...

Dalgaların kıyıda kırılırken çıkardığı sesleri ve ateşin çıtırdılarını dinleyerek,gözlerimiz gözlerimizde
Bu sihirli gecenin büyülü sessizliğini bozmamak için,sabahın ilk ışıkları ufuk çizgisini kızıla boyuncaya kadar tek kelime konuşmadan öylece oturduk.
Üzerimizdeki ıslak elbiselerimizden ateşin etkisiyle yer yer buharlar çıkıyordu.

Ben onsuz yapamayacağımı anlamıştım artık söylemenin zamanı çoktan gelmişti,haftalardır bir çok defa ona tam söyliyecektim ki son anda cesaretim kırılmıştı ama bu sihirli gece bana
Hadi söyle!
Hadi söyle !!!
Diye sihirli değneğini kalbime dokundurmuş ve emrini vermişti...
Evet söyliyecektim.
Bir iki yutkundum sesimin tonunu ayarladım.
Aşkımın kadife sesi sabah sisini dağıttı...
Sen ne kıvranıp duruyorsun dedi ve ekledi.....

Bana önemli birşey söyliyeceksin tamam anladım,ben bunun haftalardır farkındayım,şimdi sus konuşma.
Elini dudaklarıma doğru uzatarak konuşmama mani oldu ve kulağıma eğilerek benimle evlenirmisin dedi.
Ona Sıkı sıkı sarıldım.
Ne diyeceğimi şaşırmış,dudaklarım kurumuştu...
Zorla nefes alıyordum sanki kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.
Yüzbin kere evet diye haykırmak istediğim halde;
yapamıyordum olmuyordu...
Ağzımın içinde kelimeler kördüğüm olmuştu..


CENGİZ Damar
( Evlenme Teklifi başlıklı yazı cengiz--dama tarafından 9/18/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.