Geç Kalma...
Geleceğe dair umutların kırıldığı anda karşıma çıkıveren bir eldi beklide ,kimseler vermeye kıyamadığım maviye bir nefesti ruhuma üfürülen usulca…Gecenin zifiri karanlığını bir anda ışığıyla aydınlatana kavuşmaktı .Anılarımın bilekleri kesilirken kanayanı sarmaktı .Gizli bahçemdeki karanfillerden bir demetti avuçlarına bıraktığım ve içimi kanatandı papatyaya olan aşkın.Ne karanlık umurumda nede uğuldayarak yıkmaya çalışan rüzgar .Tedirginim elbet ızdırabla yıkanan esvabım eğreti duruyor bilirim üzerimde . Ay ışığı hala aydınlatır, yasak öpücüklerle kararan aşk kırıntılarını toplar düşlerimdeki hayalin.Bileklerimde hala izleri papatyanın acı .Düşlerimi de katleden o değimliydi sanki ?Güneşimi gömen dağın yamacına …
Tenime yabancı tohumlar serpmeye çalışsa ,anılarıma dikenlerini batsa da aşkımın hali kalmasada silkinir kimsesizliğim,.zamanı avuçlar şahlanırım.Devrildi devrilecek kirpiklerimde kalan son kırıntılarla canlanır .Çatlamış yaraları sarar yine tutunurum aşkının göbek bağına.
Hayat bu değilmi sence ?
Acının kundağına sarılır bir bir anılar genzimi yakar .Durur mahzeninde hüznüm .Tayfasını kaybetmiş bir kaptanmıyım ben şimdi ?Eşgali bilinmeyen imgelerimi çalan sen çık ortaya saklandığın küf kokan papatyalara sığınma bıkmadınmı hala sana mahkum kundağımı tırnaklamaktan. Salınki tedirgin sokaklarda şenlensin ve son öpücüğü kondur dudaklarıma yaralarıma yağan yağmurlar yakmadan gel geç kalma…
(
Geç Kalma... başlıklı yazı
nazlı can tarafından
30.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.