Gecenin bir yarısı

Ya da günün ortası

Ne erkendir yola düşmeye

Ne de geç kalınmıştır

Geri dönmeye…

 

Vazgeçmek esarettir

Azmetmek başarmak

Ama en önemlisi

Sevdaya kurşun sıkmamak…

 

Aşk ; tarifi henüz hiçbir kitaba yazılamamış , ama yaşamayan hiç kalmamış üç harf…

Aşkı anlatacak yürek, önce yaşamayı bilecek.Bir insan için ölmek, onun için yaşamaktan kolaydır.Önemli olan aşkı yürekte taşıyabilmek ve yola devam edebilmektir. Aşk bağımlılıktır aslında , sevgidir onu ölümsüzleştiren. Ölümsüz aşklar vardır ya da aşlarları için ölen aşıklar. Eğer aşkı ölümsüzleştirebilirsek kalbimizde işte aşk o zaman aşktır bence. Seviyorum deyip gitmek yaraşmaz sevgiliye kalabilmektir  esas mesele… Sevgi emek ister ,sevgi sabır ister sevgi zaman ister ve sevgi dile gelmek ister.Söylenmelidir…Anlaşamamak, uzlaşamamak, paylaşamamak diye bir şey yoktur sevgide… Sevgi karşılık beklemez , ama yalnız da edemez. Bugünlerde ne çok  “sözde sevgi” üzere kurulmuş evlilikler yıkılmakta. Nerde o zaman o sevgi, o aşk, o büyük sevda … Sevgi aşk kelimelerde asılı kalmış yüreklere inememekte. Her hissi aşk sanıp bir  yuva kuranlar üç gün sonra” ben öyle sanmıştım” larla o yuvayı dağıtmakta…Nerde o eski sevgiler diyor insan çoğu zaman , bir yastıkta kocamak varmış. sevgi yüreklerden bir bir düşmüş karanlık dehlizlere, sabır yok artık boşvermişliklere… sevgiyi  harcamayın  bozuk para gibi ,Leylalar mahsun ,Ferhatlar mahsun bugünlerde…

Sevgiyi harcamayın ne olur
Aşka mezar kazmayın bir celselik sebeplerle…           
                                                                                   GÖKÇEN                                
 
 
 
( Aşka Mezar Kazmayın... başlıklı yazı gokcen--celi tarafından 7.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu