Ömrün sonsuz maviliğinde Büyük kayalara çarptıkça, aşınan deli fırtınalarda Yosun bağlamış yeşilinde Ilıman bir limanın varlığından haber İçindeki cevherden bihaber Denizdeki bir çakıl taşıydı dalgalar vurdukça kımıldayan K/adın…
Metropolün gürültüsünde Seçilmez bir notaydı K/adın Duyurabilseydi Sivri topuk iskarpinlerinin sesini, Arnavut kaldırımlarına sıkışıp tökezlemelerde Hep dik, İçindeki cevherden haber Anlaşılamamanın nedeninden bihaber Yoz beyinlerin Nasır tutmuş atışlarında Aranandı k/adın…
Ömrü törpülenirken İçine vuran med cezirlerin patlayışlarında hissiz bir duvar Bir gökkuşağına sarılmadan, süreğen devrilmiş günlerinde Ehliyetsiz çalakalem yazılmış öyküsünde Başka hayatlardan haber Kendinden bihaber Fahişeydi k/adın…
Elinde çapa Belinde kuşak Altında şalvar, Ekmek azığı Kurak tarlaları yeşerten Alın terinden haber, Başka bir dünyanın varlığından bihaber Toprağın çatlak imlerini Topuklarında taşıyandı k/adın
Canlar yaşatan Anaydı k/adın
Ve
İmlasız bir yazıda, açık arttırmaydı hayatı Ederinde asla gitmeyen, Yazılmayansa Yüz çizgilerine saklanmış suretlerdeydi
( Adın Kadın başlıklı yazı CananKorkmaz tarafından 8.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.